Morsomme Etterforsker Games

Etterforsker spill er gøy at noen form for samling , men du virkelig kan ha det gøy med et utvalg av spill hvis du er vert for en detektiv - orientert parti . Ikke bare vil du ha gjester å ta del i aktiviteter som tester sine evner til å kanalisere Sherlock Holmes , men også at få dem inn i ånden av hvordan en detektiv opererer i områder som fysisk trening og mester i forkledning . Warm -Up Etterforsker Aktiviteter

før engasjerende i noen detektiv aktiviteter , sørge for at gjestene har ID-merker og et forstørrelsesglass ; de mer enn sannsynlig vil trenge den sistnevnte på noen punkt .

En god måte å sparke i gang en detektiv parti er å sette gjestene gjennom en spion skole kurs , der de teste sine koordinasjon , fleksibilitet og hurtighet . Lag en hinderløype ( inkludert brett , stoler , tau og dekk ) i et stort rom eller hagen din , og hvor lenge det tar hver deltaker til å konkludere . La deltakerne ta flere svinger , og ved ferdigstillelse , pris alle en spion skole sertifikat .

Detectives utnytter ofte forkledninger , så gi gjestene en mulighet til å se hvor fort de kan gli inn og ut av forkledning . Etter oppdelingen spillerne inn i lag , gir hvert lag en koffert av slike forkledning elementer som briller , en lue , trenchcoat og parykk . Ved starten av spillet , hvert lag sin første spiller legger på forkledning , kjører til mållinjen , tilbake til startlinjen og fjerner elementene . Hver spiller på et lag gjør dette til alle har hatt en sving . Det første laget til slutt vinner spillet .
Games Putting detektiv ferdigheter til å bruke

Granskes ledetråder er en del av en detektiv hverdag . For spillet av "Hvem er jeg ? " skrive navn på favoritt bok , tegneserie eller film tegn ( eller din egen type tegn ) på 3 - ved 5 - tommers kartotekkort ( du kan også bruke bilder ) , og tape dem til ryggen av hver spiller . Har dem be andre spillere spørsmål før de tror deres karakter korrekt . Du kan også spille ved hjelp av tegn ' biografiske opplysninger ( gjør det med liten skrift , så spillerne må bruke sine forstørrelsesglass) .

Du kan legge til en detektiv vri på den populære " følg lederen " spillet ved å velge én spilleren til å være detektiv og sende henne ut av rommet ( hvis du e ute , kan hun gjemme seg bak et tre ) . Du kan deretter velge en leder , som gjør noen form for bevegelse som alle andre etterligner --- han kan gjøre en dans trekk , flakse med armene som en kylling eller nikke på hodet. Har en av spillerne går og bringe detektiven tilbake til spillet ; detektiven må finne ut hvem lederen er .

Hver 30 sekunder , har lederen endre sin bevegelse , med alle følgende hans bly . Spillere bør endre sine bevegelser rask nok så detektiven har problemer med å identifisere lederen . Så snart detektiven avgjør hvem lederen er , blir den gamle lederen detektiven og et nytt spill begynner . Arkiv

Footprints noen ganger fungere som viktige spor i en detektiv linje av arbeid , så har dine gjester forlate fotspor i politiet - lineup stil , og deretter bytter på å gjette hvilke fotavtrykk som tilhører hvilken gjest .
Murder Mystery

en god detektiv partiet ville ikke være komplett uten et mord mysterium . Du kan spille Clue , det klassiske brettspillet der spillerne må gjette ikke bare morderen , men hva våpenet han brukte til å begå drapet og i hvilke rom . Eller , kan du spille en live-action -versjon , der du enten følge de samme prinsippene eller komme opp med din egen scenario av kaos og mord .

For det første , kan du lese et kort brev informere gjestene om at en av dem er et spøkelse og en er en morder . La dem gå av for å finne ledetråder om offeret , morderen og hvordan drapsmannen myrdet hans offer . Har konvolutter som er adressert til hver spiller , med spor på innsiden som peker dem i retning av det neste holdepunkt . . Skrive ledetråder i form av en gåte kan være morsomt

De siste anelse spillere kommer over bør være et fingeravtrykk ; i det øyeblikket, går de tar hverandres fingeravtrykk (helst med en stempelpute ) og prøver å matche dem til ledetråd .

Uansett detektiv spill du spiller , forbedre spillernes erfaring ved å spille stemningsskapende musikk , som for eksempel Henry Mancinis " The Pink Panther Theme ".

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)