En tradisjonell skattejakt legger en rekke ledetråder over hele huset , danner en kjede som fører til en endelig skatten . Hver ledetråd i kjede poeng til neste ledetråd ned linjen , som fører barna gjennom hele huset før de når premien . I dette tilfellet , kan du ganske enkelt setning hver ledetråd som en gåte som fremføres av den skammelige Riddler for å forvirre Batman . Skriv gåten på et stykke papir ( for eksempel " Hva blir kaldt når det går ? " Kunne føre dem til kjøleskapet ) , deretter kaste den i to og tegne et stort spørsmålstegn på det . Plasser sporene i sine respektive steder i huset , så la de små Dark Knights regne dem ut , en etter en .
Put The Batmobile In The Cave
spillet fungerer som den klassiske Pin halen på eselet , bare med en kappekledde helten vri. Lag en stor farget kart over Batcave _ eller bruke et bilde som for eksempel slag Dick Sprang opprettet i 1950 _ deretter tegne og klippe ut en haug med små " Batmobiles " å opptre som " haler ". Blindfold hvert barn en etter en og snurre ham rundt , så se om han ikke kan pinne Batmobilen i sitt sted i sentrum av hulen . Vinneren er barnet som blir det nærmeste.
Knock Out The Bad Guys
Dette spillet fungerer best hvis du kan finne noen skum Batarangs å kaste , men kan også gjøres ved hjelp tossable saccosekker eller tennisballer . ( Hvis du bruker tennisballer , bør du vurdere å tegne en Batman symbol på dem med en filt markør . ) Klipp ut bilder av Batmans ulike skurker _the Joker , Penguin , Two - Face og så videre _ og tape hver av dem til en tom 2 - liter flaske brus . Sett opp brus flasker på en benk eller et gjerde utendørs, så la barna etter tur flinging " Batarangs " på dem . Vinneren er den som slår ut de slemme gutta . Du kan variere spillet . Ved svimlende avstanden mellom flaskene og tildeling flere poeng for flasker preget ved større avstander