Ideer for ledetråder for en skattejakt

skattejakter kan legge til morsomme til Halloween , bursdagsfester , camping turer og andre anledninger . De kan spilles av enkeltpersoner eller grupper . Spillerne får en rekke ledetråder som fører dem fra ett sted eller objekt til et annet . Spilleren eller laget til å nå alle de objekter eller steder først vinner spillet . Ledetråder for Ruter

en skattejakt som foregår på et bestemt rute vil beholde alle spillerne på vei i samme retning . Ledetråder som er gitt vil bare innebære steder eller objekter langs ruten . For eksempel kan en anelse lese, hva som skjer på 19:00 på nabolaget skolen ? For å finne ut , vil spillerne må gå til skolen og sjekke oppslagstavlen . Når de finner ut hva som skjer på 19:00 , ta med de at informasjonen tilbake med dem på slutten av spillet .

Spillerne vil da lese neste ledetråd . Det ville heller være på en liste delt ut i begynnelsen av spillet , eller plassert på skolens oppslagstavle . Den første spilleren eller laget til å nå alle ledetråder og gjøre det tilbake til hjemmebasenvinner .
Ledetråder for Locations .

Når skattejakt er ikke på et utpekt rute , ledetrådene trenger å være mer spesifikk . For å få spillerne fra ett sted til et annet , vil de ledetråder inneholde stedsinformasjon. For eksempel kan en anelse være å krysse broen til lekeplassen , der du ser en sving . Spillerne må finne ut hvilke lokale lekeplassen har en bro av det , så gå til huskestativet . Den neste ledetråd , som ligger på huskestativet , ville fortelle spillerne hvor du skal dra neste . Planleggeren kan kreve spillerne til å ta et bilde av seg selv ved plasseringen å bevise at de var der. Den første til å nå den endelige plasseringen vinner.

Object ledetråder

I skattejakt som inkluderer objektledetråder, hver spiller eller lag er gitt en liste over elementer de må finne på egenhånd . Listen kan inneholde en plen gnome , hår børste , lyktestolpe , eller hvilken som helst annen tilfeldig element som kan finnes i de fleste samfunn . Planleggeren krever at spilleren eller laget til å enten ta tilbake varene eller ta et bilde for å bevise at de fant dem . Spillere og deretter gå ut å finne objekter på listen . Spillere som kommer tilbake den raskeste , og med de fleste elementene på listen , vinne spillet.
Arkiv

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)