Circle Tid Aktiviteter for mottak

Enten det er et kontor mottak eller en bryllupsfeiring , er det anledninger hvor mange mennesker kommer sammen som ikke alle kjenner hverandre . Uansett tilfelle , er det flere aktiviteter og spill folk i alle aldre kan spille for å bryte isen og bli kjent med hverandre litt bedre . Ser du på meg?

For denne aktiviteten , er ett medlem av gruppen valgt som den som ringer . Resten av spillerne sitte i en sirkel med hodet ned . Når innringeren sier , " Klar, ferdig , ser , " hver spiller ser opp på en bestemt person i sirkelen . Hvis denne personen er å se på den samme spilleren , og dermed gjør øyekontakt , de to spillerne er ute . De kan presentere seg for hverandre hvis de ikke kjenner hverandre fra før. De forlater sirkelen og spillet fortsetter . De siste to personer i sirkelen er vinnerne og kan velge den neste som ringer .
Ikke gjør det jeg gjør

For denne aktiviteten , spillerne samles i en sirkel , og en spiller begynner . Han sier en handling (for eksempel " Klapp i hendene " ), men utfører en annen handling (for eksempel dans på plass ) . Den spilleren til høyre for deretter utfører handlingen den siste spilleren sa , ikke den han gjorde. Som han utfører denne handlingen ( i dette tilfellet , klappet i hendene ) , sier han en annen handling (for eksempel " Stomp føttene " ) . Spillet fortsetter i raskt tempo . Når en spiller gjør feil handling eller kan ikke tenke på en ny handling , er han ute . Spillet fortsetter til bare én spiller er igjen .
Hva moren min liker

For dette spillet , er en person leder og kjenner hemmeligheten til spillet mens alle andre er uvitende . Hver spiller i sirkelen gjør en uttalelse som følger dette mønsteret : " Mamma elsker ______ men hater ______ . " Lederen vil si "true" eller " False " til denne uttalelsen som spillerne prøve å finne ut hva mønsteret er . For eksempel kan lederen velge å si " sann" når bokstaven " T" er brukt i det første elementet , men ikke i den annen, når det første elementet er en drikk , og den andre er mat, eller når det første elementet er varmt og den andre er kald . Den første spilleren til å gjette riktig mønsteret vinner og blir den neste lederen .
Dyrelyder

Først velger en spiller å være "It" og en spiller å være lederen . Alle spillerne sitte i en sirkel unntatt " It" og lederen , som står i midten . Leder blindfolds " It" og snur ham rundt i en langsom sirkel , skiftende retninger flere ganger . Når lederen stopper "det, " "det" poeng til en person i sirkelen og sier navnet på et dyr . Denne personen må gjøre lyden som dyret gjør . "It" så gjetter hvem de nettopp har pekt på . Hvis han får det galt , fortsetter spillet . Hvis han får det riktig , så det spiller blir "It" og "It" blir sirkelen .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)