Ideer for seier , tap eller uavgjort

Spillet seier , tap eller uavgjort fungerer på en måte som minner om charades eller Pictionary . Spillerne deles inn i to lag . Én person deretter velger et ord, uttrykk eller tittel og forsøk på å lede sine lagkamerater til det rette svaret ved å tegne bildeledetråderrelatert til svaret . Medlemmer på hver side får en fastsatt frist for å fullføre sin halvdel av runden. Themed Games

Spill på din egen inspirerte spill . Hvis gruppen omfatter fans av litteratur , spille et spill basert utelukkende rundt boktitler . Hvis du er film buffs , prøve et spill med bare filmtitler . Andre temaer kan fokusere rundt ord , setninger eller titler fra en bestemt tidsperiode . For yngre barn , kan du opprette ledetråder fra tegneserier eller Disney-figurer , eller bygge et spill rundt pedagogisk materiale. Slike spill kan omfatte dyr eller tall for mindre barn , og land eller statlige hovedsteder for eldre barn .
Timing

Endre tidsbegrensning på hver runde . Hvis du har yngre , uerfarne eller dårlige spillere , forlenge fristen for å imøtekomme deres lek . Hvis du har sterke lag av erfarne spillere , korte ned lengden på tid gitt for å tegne ledetråder . Dette vil øke intensiteten i spillet .
Blind Play

Tegn ledetråder bind for øynene . Når spilleren skisse sporene er ute av stand til å se hva hun er tegning , har spillet potensial for økt dumhet og øyeblikk av munterhet . Har spilleren lese ordet eller uttrykket først , deretter tilnærming tegnebrettet og ta på bind for øynene . Dette kan bidra til nivået de spiller feltet hvis du har en blanding av gode og dårlige artister .
Penalty Points

miste et poeng for hver feil gjetning . Hvis du ønsker å gjøre spillet tøffere og mer stillegående , og å tvinge spillerne til å finpusse sine ferdigheter , har motstanderlaget holde styr på uriktige gjetninger og trekke poeng for hver enkelt. Du må kanskje forandre antall poeng gitt for hvert riktig gjetning å avslutte spillet med en positiv score.
Alternative sider arkiv

Bytt sider innenfor runde . I stedet for å la den ene siden å spille før tiden løper ut eller et riktig svar er oppkalt etter, tildele en tilfeldig mengde tid for hver side for å konkurrere om å gjette hver ledetråd . Begge lagene skal tildele en representant til å tegne, så den ene siden konkurrerer om 15 sekunder . Hvis førstelaget ikke har gjettet det , en setning eller tittel, spille flyttes til det andre laget . Den andre lag kan bruke de samme tegningene , legge til dem , eller starte sin egen . Etter 15 sekunder , går stykket tilbake til førstelaget . Det første laget til å gjette riktig før tiden tildelt runden utløper vinner poeng.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)