Slik spiller Innendørs Hopscotch

Hopscotch er et enkelt spill som hjelper barna å utvikle balanse og hopping ferdigheter. Det er vanligvis spilles utendørs , ved hjelp av kritt for å gjøre spillet , men det er også en stor innendørs aktivitet som får barna opp og trene på kalde eller regnfulle dager . Hjelp barnet ditt sette opp spillet og deretter bli med på moroa , eller invitere en eller flere venner over.Things du trenger
Maskeringstape
lite objekt på
Vis flere instruksjoner
1

Sett opp hopscotch spillet på alle gulvareal i ditt hjem . Det kan være et teppe , fliser eller tre gulvflaten. Bruk maskeringstape for å skissere de ni, kobler firkanter. Gjør rutene store nok for en fot til å passe inn .
2

Design paradis kampen så de tre første boksene er på toppen av hverandre , deretter to boksene er side -by - side, deretter en enkelt boks , deretter to flere bokser side -by - side og den endelige boksen øverst . Forme den endelige boksen som en halvsirkel . Antall boksene fra 1 til 9 starter på bunnen ved hjelp av maskeringstape . Den niende halv sirkel plass betraktes som " hjem".
3

Finn et lite objekt som skal brukes som markør. En krone eller bean bag fungerer godt . Kaste markør i den første boksen . Det må lande i den utpekte kvadrat uten spretter ut eller berører en linje , eller du mister din tur.
4

hoppe på en fot når det er en firkant og plassere to meter ned når det er side by-side torg. Du må hoppe over torget med markøren og fortsetter hopper ned spillebrettet . Boksen nummerert " 9" er en rasteplass som skal brukes før du hoppe tilbake .
5

Snu og hodet tilbake , stopper for å plukke opp markøren. Hvis du klarer å gjøre det gjennom naturligvis fortsette din tur kaster markøren til neste nummererte boksen .
6

Miste din tur hvis markøren ikke lande i boksen , din fot lander på en linje, unnlater du å hoppe på en fot , du går utenfor en boks eller velte. Den neste spilleren tar en sving hver gang noen ikke klarer å følge alle reglene.
7

Gjenoppta din tur ved å kaste markøren inn i den samme plassen som du begått en foul på . Vinneren er den første til å kaste en markør i antall "9" plass og fullføre kurset.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)