Spill & amp ; Aktiviteter for Boys Alder 10

Gutter kan være larmende og energisk , spesielt når samlet i store grupper . Med riktig aktivitet, men de kan også ha mye god, ren moro. En måte å utnytte store mengder gutt energi er å få dem utenfor og involvert i spill som holder dem aktive . Spill som også bidrar lære dem litt tilby et enda større bonus. En aktivitet som oppfyller alle disse kriteriene er vann ballong show. Organisere spillet

Vann ballong jousting fungerer best med minst fire gutter organisert i to lag, og minst én voksen til å overvåke og forrette . Hver gutt trenger en sykkel hjelm og sykkel (eller medlemmer av ett lag kan dele en sykkel ) . Spillet skal spilles i et stort , flatt , åpent område som et felt . Spillerne må ballonger og tilgang til en trykkvannkilde som en slange eller kran som vil gjøre dem i stand til å fylle ballonger med vann.
Bakgrunn og regler

I dette spillet, vil en gutt fra hvert lag være ridder og alle andre gruppemedlemmene vil være hans squires . En voksen veileder undervisning spillet kan være lurt å benytte anledningen til å forklare guttene hvordan, i løpet av middelalderen , væreierne var riddere -i-trening som lærte fra , og assisterte , fullt utdannede riddere . Deretter forklare hvordan middelalderens riddere var dyktige soldater som beskyttet og servert konkrete domstoler , med henvisning til en konge og hele landet han kontrollerte . Beskriv hvordan riddere fra ulike domstoler vil noen ganger konkurrere i ridderturneringer. I disse turneringene , ville riddere på hesteryggen kjøre mot hverandre , hver bærer et spyd kalt en lanse . Hver ridder ville prøve å treffe andre med sin lanse . I vann ballong jousting , vil motstridende riddere prøve å gjøre det samme . I dette tilfellet vil ridderne være riding sykler og prøver å treffe hverandre med vannballonger .
Spillets

Den utpekte ridder for hvert lag vil montere sykkelen sin . Motstående knekter vil begynne på motsatte sider av spillefeltet. Squires vil ha ansvar for å fylle vannballonger . Under avspilling , må squires holde seg innenfor deres utpekte teamet samlingsområde. Hver ridder vil begynne med en vannballong . Ved det angitte signal , vil knekter ri mot hverandre og forsøk på å treffe hverandre med sine ballonger , uten å stoppe sykkelen. Når en ridder har nådd motsatt side av feltet og ga ut sin ballong , må han snu og vende tilbake til sine squires å motta en annen ballong . Etter ridderen har kastet fem ballonger , bør han bytte plass med en av væreierne . Spillet er over når hver person på hvert lag har avsluttet sin tur som ridder. Laget med flest ballong streik vinner .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)