Spill for 12-åringer å spille

På cusp av å bli tenåringer , 12 -åringer ofte glede utfordrende spill for sinnet , samt spill som bare la dem være barn . Når du er i behov av spill for 12 -åringer , husk at de sannsynligvis vil ha noe som gir litt av en utfordring som samtidig gir dem til å delta i en litt dum moro. Octopus

Å gi 12 -åringer litt mosjon og moro, få dem spille " Octopus . " Til å begynne , plukke ut to spillere fra større gruppe , som nå er de " blekksprutene . " Plasser de akkar i midten av stykket området og resten av gruppen på den ene side av området. Når du roper " Octopus ", spillerne må kjøre forbi blekksprutene og gjøre det til den andre siden . Hvis en blekksprut tags én spiller , blir den spilleren et stykke tang og må sitte indisk - stil på bakken i nærheten av blekkspruter og prøver å merke andre spillere som de jag etter . Fortsett slik til bare én person- vinneren - restene , ikke har " forvandlet " til et stykke tang .
Double Charades

Før spillet begynner , tror av charades at 12 -åringer kan handle ut , for eksempel titler av populære filmer, dyr og gjenstander . Deretter skrive disse charades ned på papirlapper , noe som gjør to eksemplarer for hver Charade du kommer opp med . Sett hver av papirlapper i en bolle eller lue . Hver spiller må velge en av de charades og samles i en stor sirkel . Når du sier " Gå ", spillerne alle har til å utføre sitt narrespill samtidig prøver å finne ut hvem som deler deres narrespill . Det første paret som riktig oppdager hverandre vinner spillet .
The Big Chief

Dette spillet krever de 12 -åringer til å bruke sine detektivferdigheter å avgjøre hvem som "Big Chief " er . Til å begynne , samle barna rundt en sirkel , og plukke en person ut av gruppen til å forlate rommet . Så snart den personen er utenfor hørevidde , velger du en annen person til å bli "Big Chief », som dikterer til resten av gruppen hva bevegelser for å gjøre med kroppen sin. "Big Chief " starter en bevegelse, for eksempel tappe hans hode, og de ​​andre spillerne må kopiere ham . Bringe tilbake den personen som forlot , og ha henne stå i midten av sirkelen . Hun har til å prøve og finne ut hvem som "Big Chief " er ved oppmåling gruppen mens " Big Chief " forandrer bevegelsene han gjør . Når personen finner ut hvem som er " Big Chief " er , "Big Chief " har å forlate rommet, og du kan fortsette spillet med en ny " Big Chief ".

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)