Visuelle minne spill for barn

visuell hukommelse spill fungerer med de fleste av data folk får, ettersom opptil 90 prosent av informasjon folk tar i er visuell , i henhold til Visual Teaching Alliance . Disse spillene gir spillere & amp; # 039 ; hjerner øve i å lagre og hente frem romlig , språklig , farge , numerisk bevegelse og annen fysisk informasjon. De er viktige for barns utvikling , fordi de bidrar til å utvikle konkrete nevrologiske baner i et barn & amp; # 039; s hjernen. Mirror Mirror

Mirror Mirror, også kalt Copy -Cat og følg lederen , er en visuell minne spill hvor et barn har til å gjenta noen fysisk aktivitet som lederen gjør. Den fysiske aktiviteten kan være noe enkelt som å ta på en kroppsdel ​​eller lage et morsomt ansikt . Det kan også være kompliserte , for eksempel en serie av klapper , sprint og hopp. Dette spillet , som oppmuntrer til utvikling av brutto og finmotorikk , kan også spilles med grupper av barn.
Finne objekter

finne objekter er en visuell minne spill som fungerer med alle elementer som kan være skjult. Lederen setter utvalgte elementer under puter , i skap og andre gode gjemmesteder . Barnet klokker leder gjøre dette. Da lederen forteller barnet at han trenger å få alle gjenstandene tilbake igjen . Lederen ber barnet til å få ett objekt om gangen . Dette krever at barnet husker hvor lederen sette hver ting. Lederen kan gjøre varianter av spillet som ber barnet å finne en skjult objekt med en bestemt farge eller å ha henne prøve å huske hvor mange elementer var gjemt i hvert rom . Jo flere elementer leder huder , blir de mer komplekse spillet.
Har du spionere ?

Har du spionere ? er et minne spillet et barn og leder kan spille hvor som helst . Det & amp; # 039; s best å spille når barnet er i en ny eller mindre beferdede sted . Lederen gir barnet 30 til 60 sekunder å studere hans miljø . Etter denne tiden er ute , har barnet å lukke og dekke øynene . Da lederen sier , & quot; I hukommelsen & amp; # 039; s øyet, må du spionere [ objekt ] & quot ? ; ( Lederen kan be om farger , tall , former eller andre faktorer - hun isn & amp; # 039; t begrenset bare til objektnavn . ) Barnet sier ja eller nei basert på hva han husker å være i hans miljø . Da barnet åpner øynene for å se om han er rett eller galt . Lederen påpeker hvor alt er etter at barnet & amp; # 039; s respons

.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)