Active Gym spill for barn

En av de viktigste lærdommene barn kan lære er hvordan man skal ta godt vare på seg selv og kroppen sin . Som en gymlærer , ønsker du å formidle disse erfaringene til elevene gjennom utdannings gym aktiviteter . Hold dine elever interessert i hva de gjør ved å ha dem spille noen aktiv gym spill. Splitte parene

Få elevene kjører med dette spillet . Begynn med å velge en spiller å være " det . " Del resten av spillerne i par . Parene alle må holde hender gjennom hele spillet . Mens " It" student teller til 30 , de parene hodet vekk fra ham . Når han er ferdig å telle, jager han spillerne , tagging noe han kan nå . Hvis en av partnerne i noen par blir tagget , får begge spillerne eliminert fra spillet . Etter "It" har eliminert alle parene , velger du en annen spiller til å bli " It" og fortsetter med en ny runde . Spille for så mange runder som tiden tillater .
Giant Squid

å starte dette spillet , skape et stort torg grense i gym ved å legge tauet på gulvet . Velg en spiller til å bli den Giant Squid . Han står midt på torget . Be resten av spillerne å stille opp side om side bak en av sidene i kvadratet . Når du er klar , kaller Giant Squid ut " Swim fiske, bade ! " Dette ber spillerne bak linjen for å kjøre til motsatt side utover Giant Squid . Mens de løp til den andre siden , må de unngå Giant Squid som han prøver å tagge så mange spillere som mulig . Dersom en spiller blir tagget , de fryse på plass . Alle spillere som gjør den til motsatt side må fortsette racing over midten av plassen hver gang Giant Squid roper " Swim fiske, bade . " De frosne spillerne må prøve og tagge de andre spillerne når de kjører forbi; men de har til å bo i sine steder . Den siste spilleren gjenværende som aldri ble merket vinner spillet .
Gjennom tunnelen

Begynn denne energigivende relé spillet ved å dele spillerne inn i to lag . Linje lagene opp single- fil . Fortell spillerne til å spre sine ben om hip - avstand fra hverandre . Når du blåse fløyte , den siste spilleren i hver linje har å krype gjennom lagkameratenes bena før han når fronten av linjen . Den nye siste spiller på linje gjør det samme så snart spiller bak ham har gått gjennom bena . Dette mønsteret fortsetter til en av linjene har formet til sin opprinnelige line-up , med den opprinnelige første spilleren i første posisjon og den opprinnelige siste spilleren i den siste posisjonen i kø . Det laget vinner spillet .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)