Lag en figur fra papp til bruk som den spinner . Denne form bør være så nær perfekt som mulig. Spore en bolle for en sirkel , eller bruke en linjal for å lage en nøyaktig trekant , sekskant eller åttekant. Det er viktig at formen til å bli konstruert nøyaktig , slik at spinneren vil være riktig avbalansert . Klipp ut figuren .
To
Finn nøyaktig midten av formen ved å balansere det på det punktet av blyanten . Lag et lite merke på undersiden av den spinner slik at du kan finne det riktige punktet når det er på tide å lage hullet .
3
Bruk senteret som et referansepunkt og dele spinner i seksjoner som stråler utover fra midten . Hvis du valgte å gjøre en mangekantet figur , bør du spinner ha en del for hver side. Spinners laget av sekskanter kan ha seks seksjoner , for eksempel. En sirkulær spinner kan ha mellom to og åtte seksjoner . Et større antall seksjoner vil gjøre spinner vanskeligere å lese .
4
Dekorer de delene av spinner med tall, farger eller andre markeringer for å styre spillet bevegelser . Hvis du ønsker alle mulige utfall for å ha lik sannsynlighet på en spinning , sørg for at alle er representert i et likt antall seksjoner . Du kan øke oddsen for et bestemt utfall ved å øke antall seksjoner som har at merkingen du ønsker å favorisere . For eksempel , hvis du har en sekskantet spinner og ønsker å favorisere et resultat av nummer fire , plassere en fire i to eller flere av seksjonene og bruke bare én del hver for andre tall .
5
Bruke guiden mark viser midt av balanse , slå et hull gjennom pappen med syl eller punch. Skyv skjerpet blyant gjennom hullet slik at dekorert siden av spinner vender opp og poenget er på undecorated side.
6
Sett blyantspiss på en hard , glatt overflate som ikke vil være skadet av blyantskrift . Spinn blyant kraftig så det snurrer på sitt punkt . Når Drilling avtar, vil spinneren falle ned og bli liggende i ro , slik at en seksjon er i berøring med bordet. Det er valgt utfallet å bruke i spillet .