Stickman School Games

Stickman spill holde barna underholdt hjemme og på skolen . Stickman er tegn i ulike spill som blant annet racing og strategi . Mens du nyter spillene , studentene øke sine observant , ansvarlige og stave evner , blant andre. Stickman spill spilles over Internett eller ved å bruke en blyant og papir . City Jumper

City Jumper er en Stickman spill som hjelper studenter finpusse sine timing og refleksive ferdigheter . Hensikten med spillet er å hoppe over så mange bygninger og gjenstander som mulig inntil alle nivåene er fullført. Studentene må hoppe over nok bygningene før tiden renner ut . Spillet styres ved hjelp av datamaskinens piler . Som studenter spille , de er gitt tips til å øke sin score . For eksempel , hvis de fanger måker , tjener de ytterligere fem poeng .
Stickman Sam

Stickman Sam har en blanding av action , humor og historier . For å kunne vinne kampen , vil studentene har til å praktisere sine leseferdigheter . Hvert spill i Stickman Sam serien har treningsoppdrag der elevene praktiserer ulike ferdigheter som trengs for å vinne spillet . Et eksempel oppdrag krever Stickman Sam å redde Bob fra sine fangevoktere . Studentene lærer akrobatisk rullende, klatring og hengende , blant andre ferdigheter . Spillet har i dag fire versjoner .

Potty Racers 2

Potty Racers 2 , produsert av Gonza Games , er et racingspill som passer for barn i alderen 10 eller eldre . Hensikten med spillet er å teste nivået av avstand og høyde spillere kan reise. Poeng blir gitt når spillerne engasjere seg i triks og har vellykket landing og hopp . Hvert oppdrag gir spillerne en avstand og høyde mål . Spillerne har også muligheten til å oppgradere sine biler , inkludert å installere tilpassede hjul , deler og økt drivstoff .
Hangman

Hangman er et klassisk pinne spill som kan spilles enten på PC eller for hånd . Spillet er ment for å hjelpe studentene øke sine ordforråd og lære nye ord . For å spille bøddel , trekker en student galge med en løkke som er koblet til den. Galgen er trukket på toppen av arket , og er ferdig ved å trekke en horisontal linje på bunnen , en vertikal linje som kommer opp fra midten av den vertikale linje, og en kort linje på vei mot høyre på toppen av den loddrette linje . Skuffen velger et ord og trekker antall streker ordet inneholder . Den andre studenten gjetter ordet , én bokstav om gangen . For hver feil bokstav , legger skuffen en kroppsdel ​​. Spilleren taper hvis skuffen fullført kroppen før han gjetter ordet .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)