Merkede Lekeplass Games

Til tross for alle fremskritt innen teknologi , alle barn trenger for en god tid er et stort åpent lekeplass og noen kritt . Merking opp en lekeplass for noen enkle spill kan gi timer med underholdning for barn , sammen med utfordrende deres hånd - øye-koordinasjon og undervisning verdifull kompetanse , som for eksempel samarbeid, deling og tar svinger . Kick

Uavgjort hjemme plate og tre baser på lekeplassen samt et sted for pitcher å stå . Kickball regler likne de av baseball , og spillet krever en stor rød gummiball . Avhengig av hvor mange barn som er tilgjengelige , kan spillerne ta opp stillinger akkurat som de i baseball med en mugge , fangeren , basemen , shortstop og outfielders . Spillet begynner når pitcher ruller ballen mot hjemmet plate , og den andre spilleren prøver å sparke den . Akkurat som i baseball , hvis ballen blir fanget midt i luften , er det kicker ut . Kicker kan også bli erklært ut hvis ballen treffer ham når han ikke er på basen . Hvis kastet ballen bommer , kan spilleren fortsette til neste base, men ikke lenger . En tvunget ut oppstår når ballen blir kastet til en baseman som har sin fot på basen og han fanger den før den kicker kommer til å merke opp . Akkurat som i baseball , får et lag ett poeng for hvert løp hjem ; og når det er tre outs , så bytter lagene sider.
Hopscotch

En typisk paradis mønster har åtte seksjoner med de to første rutene blir side-til - side og nummerert 1 og 2. . neste kvadrat sitter på toppen , sentrert over de to første , og er nummerert 3 . mønsteret fortsetter inntil det er åtte kvadrater alle stablet oppå hverandre. Hver spiller har en markør , som kan være en liten sten eller lignende. Den første spilleren kaster markør henne inn i første rute . Det kan ikke sprette ut , trykker du på en linje eller land i feil kvadrat ; hvis den gjør det, gir spilleren opp hennes tur . Hvis den lander riktig , humle hun på hver rute , vekselvis å bruke en fot eller to , avhengig av hvor mange firkanter hun kan lande på . På vei tilbake , henter hun markør henne. Mønsteret gjentas , kaste markøren til den andre rute , og så videre. Hvis en spiller mister sin balanse , savner en firkant eller trinnene på en linje , avslutter sin tur , og hun må spille den runden over. Den første spilleren til å fullføre alle åtte seksjoner vinner .
Marbles

Tegn en 10 - fot bred sirkel på bakken og sette 13 mål kuler inni . Spillere kan skyte fra hvor som helst utenfor ringen . Målet er å slå et mål marmor utenfor sirkelen mens du holder skytter marmor inne . Hvis en spiller gjør dette med hell , kan han fortsette å skyte . Men hvis en spiller bommer eller hans skytter går utenfor ringen , mister han en sving . Den som slår syv mål ut av sirkelen først vinner .
Four Square

Fire ruter er merket på bakken , alle rørende hverandre og skape en stor firkant , ca 8 av 8 meter . En rød kickball brukes til lek . Hver spiller velger en firkant og opptar det . En firkant er " Ace " eller " King" , mens de andre rutene har mindre navn og er rangert etter tittelen , slik som "Queen ", " Prince" eller " prinsesse ". Den " Ace " eller " King" serverer ballen . Ballen må først bli returnert på torget og deretter traff mot en av de andre rutene . Personen i firkanten hvor ballen lander må treffe den til noen annen spiller . Ballen må først sprette i at spilleren Plassen før de blir truffet til en annen spiller . Hvis en ball spretter to ganger eller er truffet utenfor et torg , stopper spillet . Personen som la ballen sprette to ganger eller slå den utenfor banen må flytte til den laveste rangeringen square mens alle andre beveger seg opp en plass .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)