Hvordan lage din egen Space Marine Chapter

Space Marines er genmodifiserte , overmenneskelige krigere som beskytter menneskeheten i Games Workshop tabletop spillet « Warhammer 40.000. " De Space Marines er delt inn i "kapitler" --- små hærer av 10 selskaper , hver med sin egen særegne skikker , battledress og taktikk . Den mytologi av " Warhammer 40000 " universet tillater spillere å oppfinne sine egne kapitler ved å utvikle sine egne design og storylines . Spille stil

I del , inspirasjon for din kapitlet kommer fra stil spill du liker å spille . Hvis du foretrekker høy hastighet, nært firedeler angrep taktikk , kapittel din estetiske , stil og mytologi bør gjenspeile disse preferansene , og hentet inspirasjon fra tradisjonelle kriger kulturer som samurai . Hvis du foretrekker tett organisert , taktiske tilnærminger , se til kilder som det romerske imperiets hærer .
Tema og kultur

Utvikle et tema og kultur for kapittel . De fleste av kapitlene i den eksisterende " Warhammer 40000 " universet ta inspirasjon fra historiske kulturer og mytologi . The Space Wolves er basert i et omfang på Viking mytologi , mens de Ultramarines er basert på klassiske sivilisasjoner . Oppdater kjennetegnene til en faktisk kultur for å passe den futuristiske omgivelser . Bruk dette temaet til å utvikle historien og estetiske i kapittelet .
Mythology

Når du har bestemt deg for hvilken type hær du prøver å skape , plassere din kapittelet i « Warhammer 40000 " -universet . Innenfor denne mytologien , alle plass marine kapitlene er etterkommere av 10 originale legioner , hver med sin egen bakgrunn . Velg fra en av disse legioner som opprinnelsen til kapittel din , og komme opp med historien av kapittelet engasjement i de store hendelser fra "Warhammer 40000 " -universet . Prøv å gjøre handlingene til kapittelet reflektere din valgte kultur og tema . Hvis du har basert din kapittelet rundt en variant av samurai kultur , for eksempel , vil du kanskje en viktig del av historien til sentrum på noen tegn lider vanære og måtte løse seg .
Estetisk

Utvikle en estetisk for din kapittelet rundt temaet du har valgt . De to viktigste valgene du må gjøre er fargevalg og kapittel symbol . Du må male alle dine marines bruker disse temaene , ikke fortsette inntil fornøyd med dem . Når du har bestemt deg for disse temaene , må du legge til ytterligere tilbehør: kjortler , anheng , bannere og alt annet som bidrar til stilen
særskilte regler, Enheter og tegn
<. p > Det kan være lurt å individualisere kapittel ytterligere ved å opprette spesialtegn til å lede dem og spesialenheter . Disse tegnene bør passe ditt tema ; du kanskje en spesialenhet for ultrarask overgrep marines med nærkampsvåpenog kjøretøy ledet av en spesielt modig karakter , for eksempel. Føl deg fri til å utvikle disse tegnene ved hjelp av egnede statistikkene . Du kan også lage spesielle regler for dem --- en ekstra bevegelse punkt i lading , for eksempel --- men sjekk med motstanderen å sikre at hun samtykker til regelen og at noen spesielle ferdigheter eller statistikken er reflektert i poengverdien av din spesialenhet eller karakter .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)