En enkelt løper linjer opp til en start diagonal (farget linje som strekker seg utenfor spillet sirkel ) . Fire sprintere konkurrere samtidig for hendelsen ( en deltaker for hver start diagonalt) . Inne i spillet sirkel, plassere en farget lag pin ( en plast pinne eller stokk ) i hvert hjørne på innsiden spillet torget. Plasser en sirkel pinne ( en vanlig bowling pin vil fungere) hvor sirkelen og start diagonalene krysser hverandre. Når spillet dommeren starter løpet, hver løper spurter i samme retning rundt sirkelen . Sprintere gjøre tre komplette runder og deretter slå til gå inn i sirkelen på deres starter diagonal (sørg for å ikke tippe sirkelen pin) . Runners løp inne i sirkelen etter tredje runde; den første deltakeren til å tippe laget sitt pin med hendene vinner spillet . Deltakerne blir diskvalifisert hvis de tips en sirkel pin mens racing. Hvis en løper passerer eller koder en konkurrent foran ham , er bestått /tagged løper ut av løpet (og han må slutte å kjøre og gå bort fra sirkelen inntil løpet er ferdig ) .
tre- Legged Race
To løpere stiller opp på hver start diagonale (åtte deltakere totalt). De to løpere på samme lag bandet sine ben sammen for å skape " tre bein " ( mens du vender fremover, personen til venstre bandene hans høyre ben med den andre personens venstre ben ) . Du kan bruke store, gummi trening band eller klut bånd ; sørge for at bandene er sikre før racing. Plasser en farget lag pin på hvert hjørne av innsiden spillet torget og sette en sirkel pin på start diagonal skjæringspunktet med sirkelen. Når spillet dommeren starter løpet, deltakerne kjøres som par. Løpet varer i to hele runder rundt spillet sirkel. Etter to runder , parene slå på deres start diagonaler og kjøre inne i sirkelen . Det første laget til å tippe et lag pin vinner. Hvis et lag er merket eller gått , er de diskvalifisert.
Four-Way Tug
To deltakere per lag stiller opp på sine respektive lagets diagonal linje . En spiller setter opp på 5 -fots hash ; den andre setter opp ved 8- foten hash . I midten av sirkelen , plassere en 7-fots fireveis tau. Tauet bør ligge på bakken i tråd med diagonalene ( og sentrert med sirkelens sentrum) . Plasser en beanbag på 17-fots hash av hvert lag diagonal. Hver spiller tar tak i tauet og begynner å trekke når spillet dommeren signaliserer starten . Det første laget til å plukke opp sine lagets beanbag (med begge spillerne holder tauet med minst en hånd ) vinner runden . Spillere har ikke lov til å bryte eller binde tauet rundt noen deler av kroppen sin. Andre gruppemedlemmer kan flytte lagets beanbag nærmere ned den diagonale linjen når spillet dommeren gir signal , hvert 15. sekund i løpet av spillet . Du kan flytte beanbag en fot nærmere ned diagonalen , totalt fire ganger , før runden er over.