Retninger for en vaskemaskin kaste spillet

Den vaskemaskin kaste spillet er en morsom, utendørs spill for mange familier. Historien i spillet er vanskelig å avgjøre siden det er ingen dokumentasjon. Spillet er også kjent som polske hestesko, Hillbilly hestesko, Redneck hestesko og Texas hestesko. Du kan spille med to personer konkurrerer mot hverandre eller med fire personer , sammen inn i to lag . Uavhengig av hvor mange som spiller , er vaskemaskin kaste et enkelt spill å sette opp og play.Things du trenger
Washer bord arkiv Skiver
Minst to personer på
Vis flere instruksjoner
1

Finn en god, flat overflate for å spille vaskemaskin kaste . Kort gress er det beste underlaget .
2

Sett de to styrene 10 meter fra hverandre, merking av fra fronten av styrene for tre hulls skiver. For ett hull skiver , setter boksene 30 meter fra hverandre . De fleste brett kommer med en tilkobling tau eller kjetting for å markere avstand .
3

Finn ut om du spiller med to personer eller fire personer på to lag. Hvis du spiller med to personer , som begge starter på samme bord. Hvis du spiller med fire personer , de individer på samme lag står på motsatt boards.
4

Start spillet . Den første personen kaster sine tre skiver. Hvis to personer spiller , følger den andre spilleren ved å kaste sine tre skiver. Deretter spillerne flytte til den andre bord og gjenta. Hvis fire personer spiller , opposisjonelle grupper på samme side begge ta sin tur. Deretter spillerne på motsatt styret tar sine svinger. Personen siste som scoret går først neste runde .
5

Marker poeng ved slutten av hver runde . I tre hullskiver, er en skive som lander i hullet som er nærmest fronten av brettet verdt ett punkt. En vaskemaskin i senterhullet er verdt tre poeng . En vaskemaskin i det siste hullet på brettet er verdt fem poeng . For ett hull skiver , får du ett poeng hvis spyler lander i boksen og tre poeng hvis den lander i røret i midten. Hvis spillerne gjør det i samme hull på samme runde , påpeker utligne.
6

Spor punktene gjennom hele spillet. Det første laget til å nå 21 poeng og ikke gå over vinner. Hvis du overskrider 21 poeng , subtrahere nummeret du overstiger 21 av fra den forrige poengsum . For eksempel, hvis du hadde 19 og scoret fem poeng , oversteg du 21 med tre poeng . Du må trekke fra tre fra den forrige score på 19.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)