Ice Breaker Aktiviteter for møter

Møter , spesielt lange, kan tappe energi av sine deltakere , kjøring kreativitet og produktivitet rett ut av vinduet . For å unngå en lite møte, tilretteleggere trenger å ansette isbrytere . Isbrytere er aktiviteter som er utformet for folk å bli kjent med hverandre og for å bli kvitt hemninger som blir barrierer for kommunikasjon . Isbrytere vil også energi noe møte . Six Degrees of Separation

Six Degrees of Separation er en av isbrytere fra gratis e - bok & quot; Creative isbrytere , introduksjoner , og Hellos for lærere , trenere og tilretteleggere & quot ; av Business Training Works. Denne øvelsen har som mål å skikkelig introdusere deltakerne til hverandre ved å fokusere på fellestrekk. Tilrettelegger gir hvert medlem en penn og et stykke papir . Hun vil da dele gruppen inn i par . Deltakerne deretter lage en liste over fem til ti detaljer som de har til felles med sine partnere. Etter å ha fullført sin liste , partnerne splittet opp og se etter folk se hvem som har også ferdig og koble opp med dem. Målet er å finne så mange mennesker som mulig med hvem du har noe til felles . Tilrettelegger bør tildele 20 minutter for hele aktiviteten . Etter at tiden er ute , vinner den personen med flest folk på sin liste . Denne ice breaker hjelper i å smi en følelse av likhet mellom deltakerne og er spesielt effektiv når deltakerne kommer fra ulike områder eller bakgrunner .
Gi det en sjanse

Charlie Hawkins , forfatter av " Førstehjelp for Meetings ", foreslår følgende aktivitet. Tilretteleggere bør ta med kosedyr til møtet. Når noen gjør et forslag og noen andre skyter det ned , alle kan velge å kaste en bamse eller en plysj ball på quasher mens de ropte : "Gi det en sjanse . " Denne aktiviteten tilbyr folk et format der for å uttrykke sine meninger . Videre er det ikke bare gir en ekstra dimensjon av moro til møtet , men det håndhever også åpent sinn blant deltakerne.
The Business Genie

tilrettelegger for møtet vil trenge en rekvisitt flaske for dette ice breaker . Han vil da passere flasken rundt og be deltakerne om å forestille seg at det er en ånd i flasken . Fangsten er at ånden kan bare gi tre ønsker , hver fokuserer på bestemte områder i et deltakers virksomhet , som sjefen , kolleger eller arbeidsmiljø. Hver deltaker vil fortelle hennes ønsker og hvordan det vil endre virksomheten. Denne spesielle aktiviteten bør være fruktbart i at det kan bidra til å avsløre hva hvert medlem egentlig mener bør endres for reelle utviklingen skal skje på kontoret .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)