Læring Athletic Games for Kids

spill som er lærerikt og aktivt vil bidra til å holde barna engasjert i det de lærer , og vil også øke hvor mye av informasjonen de absorbere og beholde . Ved å legge en fysisk element til spill , det gir barna et annet referansepunkt for å forsterke kunnskap. Ved å legge atletisk elementer til spill , kan du gjøre spillene mer morsomt og hyggelig også. Explorers Tabell

Legg ut en tabell med en rekke naturlige og potensielt pedagogiske elementer på den. Elementene kan inkludere fossiler , steiner, fjær , urter og biter av trær og blomster. Sett opp stasjoner rundt i rommet som forbinder med de oppdagelsesbordelementer. Pass på at tabellene er et godt stykke unna , minst 15 fot . På grunn av plasskravene er spillet best spilt utendørs eller i en gymsal . Stasjonene kan bli stemplet som artefakter, livet i havet , planteliv, dyreliv og byggevarer , avhengig av elementene du velger. Sett opp en stripe av maskeringstape tre meter foran oppdagelses tabellen . Løft ett element av bordet i luften og spør hvilken stasjon det hører til i . Barna som vet vil rase til linjen. Den første der har den første gjetning, hvis han gjetter riktig , har han 10 sekunder å ta varen til riktig stasjon og gå tilbake til gruppen. Hvis han ikke gjør det , returnerer objektet til bordet.
Multiplikasjon Bean Bag Toss

Sett opp hver spiller med 20 saccosekker og to papptallerkener . Spør en enkel multiplikasjon spørsmål , men i " Jeopardy " stil. For eksempel si at svaret er 15. Barna må deretter kaste mengden av saccosekker til papir plater som når multiplisert lik 15. For denne ligningen, kan spillerne kaste fem saccosekker på én plate og tre på den andre. Det første barnet som vinner ligningen får et poeng . Sekkene må være mer enn halvparten på platen for å telle. Spillet vil teste kaste nøyaktighet samt multiplikasjon ferdigheter. For en ekstra utfordring , etter hvert matematisk problem har spillerne ta et steg fra sine plater .
Hinderløype

Lag en hinderløype lastet med trivia spørsmål . Sett opp fysiske hindringer som hoppe tau , dekk til å hoppe gjennom og tau til å klatre under . Tildele en voksen til hver stasjon å foreslå trivia spørsmål . Før spilleren kan takle den fysiske delen hun må svare korrekt på et spørsmål . Du kan også innlemme aktiviteten inn i spørsmålet . For eksempel har spilleren resitere hennes alfabetet eller gangetabellen mens hun hopper tau . Hvis hun savner en, må hun begynne på nytt. Barnet med den raskeste tiden gjennom kurset vinner .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)