PE team aktiviteter

Ikke alle elever får sammen med hverandre under skolen. Som en gymlærer , forstår du at for å få studentene samarbeider med hverandre , må du inspirere dem til å gjøre det med underholdende aktiviteter . Så , neste gang du føler en rift i studentenes samarbeid, prøve noen energiske aktiviteter som lærer studentene å jobbe sammen. Finn din Sko

For å spille dette innendørs relé spillet starter ved at alle barna tar av seg skoene , plassere dem i en haug . Har alle elevene deretter vende seg bort fra skoen haug som du blander skoene opp . Del spillerne inn i to lag og sett dem på linje 5 til 10 meter fra bunken . Når du sier " Gå ", de første spillerne i begge linjer race i bunken for å finne sine respektive sko. Så snart en spiller finner seg skoene , setter han dem på føttene og løp tilbake til laget sitt linje. Den neste spilleren i kø da gjør det samme . Når alle medlemmene av ett lag har sine sko på igjen, vinner de kampen. For å gjøre spillet mer utfordrende , har hver spiller finne skoene til lagkamerat bak ham i stedet for sine egne sko .
Caboose on the Loose

En racingspill for yngre studenter , Caboose on the Loose begynner ved å velge en spiller å være " tapt tilhengeren . " Line opp resten av spillerne enkelt fil , plassere hendene på skuldrene til spillerne foran seg . Denne linjen tjener som "tog ", og den første spilleren i linjen blir " leder. " Har mistet tilhengeren telle til 30 mens toget hoder bort fra tilhengeren . Når mistet tilhengeren når 30 , hun løp etter toget. Hun har til å prøve og merke den aller siste spilleren på linje slik at hun blir en del av toget igjen . Dirigenten har til å lede henne toget bort fra den tapte tilhengeren som best hun kan. Når mistet tilhengeren tags den siste spilleren i toget , blir hun den nye siste spilleren , dirigenten blir den nye mistet tilhengeren og spillet starter over.

Warlocks , Monsters and Elves

Et skuespill på spillet , "Rock , Paper, Scissors ", denne aktiviteten starter med å dele spillerne inn i to lag . Vis spillerne tre grunnleggende trekk : huk ( monstre ) , holder venstre arm opp til taket ( trollmenn ) og peker på ørene ( alver ) . Separer lagene , slik at hver gruppe står rett bak den ene side av en linje i midten av rommet. Mens du teller til 10 , lagene må bestemme på hvilken skapning de ønsker å velge ut av trollmenn , monstre eller alver . Når du når 10 , lagene har å presentere til sine motstandere sin beslutning ved å gjøre en av de bevegelsene du lært dem tidligere. Monsters slå alver , alver slå trollmenn og trollmenn slo monstre. Det tapende laget må prøve og gjøre den til veggen på sin side av rommet for å forbli trygge . Vinnerlaget skal prøve å merke så mange fiender som mulig. Dersom en spiller blir merket , blir han fienden teamet . Spille for så mange runder som du liker, eller til alle spillerne er på ett lag .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)