Koble prikkene Games for Kids

Connect - the- prikker spill gir barna mulighet til å se dannelsen av et bilde fra start til slutt , ved hjelp av bokstaver eller tall som en guide når du tegner linjer fra en prikk til den neste . Barn kan spille klassiske koble-til - prikker spill online , samt spill setter alternative vrier på connect -the - prikker konseptet . Acid Rain Connect The Dots

Barn lærer om effektene av sur nedbør i denne koble-til -punkter aktivitet ved United States Environmental Protection Agency nettstedet . Starter på dot merket " 1 , " kids klikker de nummererte punkter i laveste til høyeste orden . Som barn koble prikkene , tar et bilde form. Etter endt bildet, vises informasjon knyttet til bildet på skjermen . Kids klikk " Neste bilde " for å gå videre til neste bilde . Som en variasjon , kan barna skrive ut bildet til farge på et stykke papir .
Koble prikkene

Med bare fire linjer til rådighet, barna prøve å koble en gruppe av prikker i " Koble til dots , " tilgjengelig på nettsteder som Online Games Lobby . I det første nivået , må barna koble åtte prikker med fire rette linjer . Barn trykk deres venstre museknapp og klikk for å dra en linje fra prikk til prikk . Hvis barna koble prikkene med fire linjer , de avansere til neste nivå .

Koble Bil Dots arkiv

Kids koble prikker å danne fargerike bil bilder i denne aktiviteten , tilgjengelig på The Chevron Cars. Etter å ha valgt en bil fra en liste over navngitte biler som Bailey dørvakt , Casey Coupe og Frankie fire Wheeler , barna klikk " 1 " for å begynne å koble . Spillere flytte musen til å dra linjen fra ett nummer til den neste , og klikk på tallene i laveste til høyeste orden som de går videre . Når barna koble alle prikkene , vises hele bilen , og i takknemlighet , tuter et par ganger .
Koble prikkene spillet

Salvabear Dali trenger hjelp til å fylle portretter av hans venner i denne koble-til -prikker spillet på Funbrain . Barna velger ett av følgende nivåer for å koble prikker etter nummer : . «Greven av 1 -tallet, " " Count av fem er" eller " ' Count Backwards " For å koble prikker etter bokstaver , barna velger "Hver Letter ", " manglende bokstaver " eller " Alphabet i revers . " Når barna klikker et tall eller en bokstav , siden oppdateres for å vise sin fremgang . Barn score en " god går ! " fra Salvabear for å klikke på de riktige punktene ; hvis de klikker feil prikker , forteller Salvabear dem til å prøve på nytt . Ved fullført et nivå , utbryter Salvabear , "Hurra ! "
Game Of Dots

Barn bruker dyktighet og strategi for å slå datamaskinen i "Game of Dots , " tilgjengelig på områder som SuperKids . For å starte spillet , barna klikker på en prikk , og fortsette å klikke en tilstøtende dot - horisontalt eller vertikalt - for å danne en rød linje som forbinder de to prikker . Kids alternative svinger med sin datamaskin motstander . Etter å ha koblet to punkter som danner den siste siden av en fire - sidig boks , spillere scorer ett poeng og rød farge fyller boksen . I sin tur , datamaskinen motstanderen scorer ett poeng hvis det skaper en boks , snu boksen blå . Kids tjene ekstra trekk i en sving for å lage fire - sided bokser . Spillet slutter når alle mulige bokser har fylt på skjermen .
Scribble

racing mot klokken , barna koble prikker så raskt som mulig i " Scribble , " tilgjengelig på områder som Token Arcade . Starter på " 1 ", barna hold sin venstre museknapp og dra stift fra nummer til nummer i laveste til høyeste orden . Spillet registrerer antall sekunder det tar spillerne til å koble alle punkter i et nivå . Hvis barna koble til feil prikk , begynner de over.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)