Gratis innendørs spill

Tro det eller ei, det er en håndfull av innendørs spill der du trenger ikke bruke en krone . Disse spillene , som bruker ingen brett, sportsballer eller penner og papir , krever bare nok plass til å spille i. Klassiske eksempler er duck - duck - gås og gjemme - og-søker . Andre inkluderer " I Spy " og "Red Rover , Red Rover . " Classic Barn spill

skjul - og-søker er en elsket barnespill, og reglene er enkle. Velg en " seeker ", som teller til et angitt tall, vanligvis 20 eller 30 , mens resten av gruppen finner et gjemmested . Når " seeker " når siste nummer, kaller hun seg ​​" Klar eller ikke , her kommer jeg ", og begynner å lete etter de " hiders . " Det første barnet funnet er den neste " seeker ".

Duck - duck - gås er lik i sin enkelhet : igjen , er en leder utpekt og alle spillerne bortsett lederen sitter i en sirkel . Som leder går rundt på utsiden av sirkelen , klapper han hver barnets hode mens du sier "duck ". Når lederen bestemmer seg for å klappe et barns hode og si " gås " i stedet , barnet nominert " gås " må hoppe opp og jage lederen rundt sirkelen . Hvis " gås " tags lederen før lederen kan sitte i " Goose " sete, " gås " blir leder . Hvis ikke , fortsetter lederen i den rollen.
Games ideelt for større grupper

rødt lys , grønt lys , er en person utpekt "det" , og står et stykke unna fra resten av gruppen . Gruppen står i en rett linje , og "det" vender seg bort fra gruppen og kaller " grønt lys ". På samtalen med "grønt lys ", gruppen er tillatt å kjøre mot " det . " Men når " det " kaller " rødt lys" og snur seg , må alle stoppe. Den som fortsatt beveger seg når " det " kaller " rødt lys " er ute . Vinneren er den deltakeren som når " det " først . Denne personen er utpekt "det" for neste runde .

Red Rover , Red Rover er også en god kamp for større grupper . For å begynne, må en gruppe deles i to mindre grupper , som da vender mot hverandre og holder hendene . Hver gruppe får en tur til å ringe ut til andre lag til å sende over en av sine spillere ved hjelp av følgende samtale , for eksempel : " . Red Rover , Red Rover , send Jillian løpet " Jillian deretter forlater hennes gruppe og forsøk på å få gjennom motstanderlaget . Hvis hun ikke kan bryte gjennom , vil hun bli det andre laget . Hvis hun lykkes bryter gjennom , tar hun en av de motstridende lagkamerater tilbake til hennes team . Det laget som har alle spillerne til slutt vinner .
Games for to

Arm wrestling er enkel, men utfordrende . To motstridende spillerne må enten ligge på gulvet eller sitte overfor hverandre på et bord . Tar enten sin venstre eller høyre arm , må de gripe hendene , og legg press på motstander spillerens arm . Spilleren som skyver den andre spillerens arm ned til bordet eller gulvet først er vinneren .

Rock , saks, papir er et annet morsomt og enkelt spill for to. Reglene er som følger : rock slår saks , saks slår papir og papir slår stein . Gitt tre sjanser , to spillere hver samtale ut " stein , saks, papir " og på kallet fra " saks" viser tegn til enten rock, papir eller saks - fist for rock , flat hånd for papir , første og midtre fingrene utvidet i en " V" for saks - og en vinner er bestemt . Spilleren til å vinne to av tre vinner spillet , eller vinner en runde og spillet fortsetter til en ny runde .
Games for store eller små grupper

" jeg spionere, "en person er valgt " det "og må velge et objekt i rommet før erklære , for eksempel" jeg spionere noe grønt . " Deretter må resten av deltakerne ta en gjetning hver på hvilket objekt "det" henviser til . Hvis ingen gjetter , "det" fortsetter med en annen ledetråd . For eksempel , " jeg spionere noe som er rund . " Spillet fortsetter inntil noen gjetter riktig.

I Seven Up, også kjent på Head Up, er syv spillere valgte å stå foran resten av gruppen . Når spillerne sier " hodet er nede , " resten av gruppen må legge hodet ned , lukke øynene , og heve en tommel . Da de sju ledere gå rundt i rommet og hver kraner én persons tommel . Når de er ferdige , sier de " Head up , eller syv up" og resten av gruppen sitte opp og åpne øynene deres . Hvert barn som ble tappet er tillatt en gjette på hvilken av de syv tappet henne . Dersom gjetning er riktig , slår det barnet steder med den personen som gjorde tapping .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)