isbrytere og Spill for ungdomsgrupper

isbrytere og spill kan bidra til ungdomsgrupper vinne angst og sjenanse , samt bygge tillit blant medlemmene . Enten du planlegger en sosial sammenkomst eller en spesiell hendelse for en gruppe unge mennesker , og skaper et par spill og isbrytere vil hjelpe dem å bli kjent med hverandre . Med noen få forsyninger, noen ideer og en kreativ fantasi kan du planlegge spill for å holde dem opptatt i timevis . Icebreaker Bingo

Gjør bingo kort med en opplevelse eller beskrivelse i hver rute . For eksempel bruke uttrykk som " har briller ", " bærer en rød skjorte, " "har en bror og en søster " og "har besøkt Grand Canyon . " Gi hver spiller et bingo -kort og fortelle ham eller henne til å mingle rundt partiet området mens du prøver å få bingo ved å finne fem på rad . Spillerne må skrive ned navnet på personen som passer informasjonen i hver rute . Når en spiller sier , "Bingo ", verten verifiserer seier ved å sørge for alle fem spillere passform og er enig med erfaring eller beskrivelse.
Vann Drikkevann Relay

Del spillerne inn i to lag , hver med et likt antall spillere . Gi hver spiller et sugerør og en flaske med vann ( alle i samme størrelse ) . Når du sier , " Race ", den første spilleren på hvert lag må drikke sin flaske med vann . Etter den første spilleren er ferdig, kan den neste spilleren drikke. Det første laget til å fullføre alle sine flasker med vann vinner.
Komme for

Gruppemedlemmer kan lære mer om hverandre mens du spiller dette isbryter spillet . Fortell alle du ringer ut en kategori, for eksempel bursdag , alder , hårlengde eller skostørrelse . En du kaller det ut , må alle ordne seg i stigende rekkefølge ( fra lavest til høyest ) så fort som mulig . For eksempel , hvis du sier bursdag , må alle ordne seg i rekkefølge i henhold til sine fødselsdager . Hvis du sier , " hårlengde , " de må stå i orden basert på lengden på håret , fra den korteste kutt til den lengste . For ekstra moro , tid hver runde og utfordre dem til å prøve og slå sin beste tid .
Circle Endringer

Har alle stå i en sirkel , og velg en spiller å forlate rommet. Gjør en endring i sirkelen , slik som å spørre to spillere å bytte plass , å ha en spiller slår seg skjorta bakover eller få to spillere til utvekslings skjorter. Etterpå bringe den fraværende spilleren tilbake inn i rommet og gi henne to sjanser til å gjette hva endringene er . Hvis hun gjetter riktig , tjener hun en liten premie . Uansett , velger hun den neste spilleren som må forlate rommet .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)