Hvordan Design Warhammer Battles

" Warhammer " er et spill hvor spillerne samle miniatyr soldater fra en fantasiverden for å bygge opp hærer , deretter føre en turbasert kamp mot en motstander automat hær . For å få mest ut av spillet , spillerne må lage kamper på forhånd. Disse kan ta form av enkle , pitched kamper eller en forseggjort scenario med ulike taktikker og mål for hver side . Uavhengig av hvilken rute spillerne ta , vil noen få skritt får sin utforming i gang . Instruksjoner
Pitched Battle
en

Velg størrelsen på spillet ditt i antall "poeng" army vil bruke til å konstituere seg selv . 1000 poeng er et lite spill , men hæren din kan være en rekke punkter du velger .
To

Velg størrelsen på slagmarken . Dette vil bli bestemt av to faktorer : størrelsen på spillebrettet du har tilgjengelig og størrelsen på hæren din . Et styre som er 6 meter lang og fire meter i diameter er en standard størrelse spilleområdet , men du kan endre dette til å romme enten større hærer ( dette området vil bli trangt om dine hærer begynner å overstige 2000 poeng ) eller din egen mangel på et brett av denne størrelsen .
3

Velg antall gjør at spillet vil vare .
4

Velg de natur elementer, for eksempel vegger, hus, skog eller innsjøer som vil pryde midten av slagmarken . Hver av disse elementene har strategiske hensyn på kampen så motstanderen blir nødt til å bli enige om plassering av alle disse elementene , i tillegg til lengden på spillet , før du begynner å spille.
Scenarier

5

Velg premisset for ditt scenario - basert kamp . Det kan være en siste skanse situasjon , hvor en mindre hær trenger å holde ut mot en større en for et visst antall omdreininger før forsterkninger kommer , eller hva andre situasjonen fantasien kan produsere .
6

Velg , fra scenario premiss , målene army må oppnå for å vinne . For eksempel : den ene siden kan rett og slett trenger for å overleve , mens den andre må helt utslette en som trenger å overleve
7

Velg poengverdiene hver side vil ha, som vil avhenge av sine mål . . I eksempelet med en siste skanse scenario , vil hæren som prøver å holde ut har betydelig færre poeng enn motstridende kraft .
8

Velg størrelsen på slagmarken i tillegg til å designe de natur elementer og deres spesifikke steder på slagmarken .
9

Angi antall omdreininger spillet vil vare og få motstanderen til å godkjenne detaljene i scenario før du begynner .


Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)