Plukk et sett med fire klinkekuler til å leke med, alle i samme farge . Sett dem på basen rad.
To
Bytter kaster terningen . Den som kaster den høyeste antallet vil gå først og spillet fortsetter i klokkens retning .
3
Start en marmor ved å rulle en 1 eller en 6 . Deretter kan du flytte en kule fra din basen rad å starte.
4
Flytt en gang marmor klokken rundt hullene på brettet . Flytt det samme antall hull som tallet på terningen du rullet .
5
Land på en annen spillers marmor til " forverre " dem . De har til å bevege seg marmor sine tilbake til base rad. Igjen , kan kulene bare flyttes fra basen til å starte ved å rulle en 1 eller en 6 .
6
Få dine klinkekuler til hjemmet rad ved eksakt telling på terningen . Hvis du ikke kan gjøre dette ved å flytte ett av de andre kulene . Hvis du ikke har noen andre klinkekuler til å leke med, er din tur over.
7
Vinn spillet ved å være den første personen til å få alle kulene til hjemmet rad.