Slik spiller Diplomacy på en Risk Board

Diplomati er forskjellig fra nesten alle andre spill . I dette spillet , snarere enn å ta over brettet med kraft , spillere bruke faktiske diplomati for å vinne . Dette spillet er et klassisk spill fra Avalon Hill som har eksistert siden 1959 . Det er mulig å spille dette spillet på en Risk spillebrettet . Alt den krever er noen enkle modifications.Things du trenger
Diplomacy manuell
Risk bord
diplomati stykker
Permanent markør
Supply Center markører
Papir
Blyanter for hver spiller på
Vis flere instruksjoner
en

Del Risk bord i 56 land regioner og 19 havområder . Bruk en permanent markør for å legge til ekstra hav regioner dersom det er nødvendig, eller å ta bort landområder hvis det er nødvendig . Sørg for at hver region har et navn . Sørg for at alle spillerne forstår hvor området grenser er og hvor de kan krysse grenser . Markere 34 av de regionene med forsyningssentre. Kontroll av disse sentrene tillater spilleren å produsere flere enheter .
To

Gi alle to hærer og en flåte for å begynne . De må plassere sine hærer og flåter inn i områder kontrollert av deres land . Dele opp landene men du ønsker å gjøre spillet rettferdig . I diplomati , er det syv spillbare land .
3

Fortsett spille som om du spiller Diplomacy på den vanlige bord . Ikke mer enn én enhet kan oppta en plass på en gang. Dette er svært forskjellig fra reell risiko , der flere enheter kan oppta en plass . Husk , det Hensikten med dette spillet er å diplomatisk overta minst halvparten av styret .
4

Bruk offisielle spill mål . For 10 eller 15 minutter før hver tur ( delt på våren og høsten sesonger ) , må spillerne snakker blant hverandre . I løpet av denne tiden , de prøver å overbevise andre til å hjelpe dem i deres oppdrag for dominans . Det tar en overlegen antall enheter for å erobre en annen plass . For å erobre en plass , må to enheter være til stede . Allierte kan hjelpe andre spillere ved å legge til støtte til tiltalen . Hvis begge sider har samme antall støtte , spretter handlingen tilbake, og alle går tilbake til utgangsposisjonen .
5

Skriv ned ordrer for alle enheter i både vår og høst svinger . Etter at alle har skrevet bestillinger , løse alle problemer . Når en plass blir tatt over, flytter den opprinnelige okkupasjons person rett og slett til en annen plass . Hvis den ikke kan bevege seg , så den er fjernet fra brettet.
6

tillater spillere å samle flere enheter basert på hvor mange forsyningssentrede hold på slutten av hver Fall sving . Dette øker sine tall , og gjør det enklere å ta over nye steder og støtten holder . Fortsett spille på denne måten til en spiller eier 38 plasser på brettet .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)