Hvordan Design en Medieval land i AD & D

I Advanced Dungeons and Dragons ( AD & D ) , og skaper et land er lik til å skape en verden . Du vil trenge et sted å sette landet . Standard spillverdenen i AD & D er noe middelaldersk , så , med ett eller to unntak , vil du ikke trenger å gjøre betydelige endringer i spillet for at det skal passe inn i din verden . Du kan bygge ditt land i en top-down eller bottom -up måte . Top - down fungerer som et hjelpemiddel i å skape bildet av landet så det er standardmåten . Instruksjoner
en

Tegn kontinentene . Bestem hvor du vil ha de store landmasser i din verden å være , hvis noen.
To

Tegn luft-og vannstrømmer . Disse vil påvirke været og terrenget i ditt land .
3

Populate ditt land og kontinent med terrenget . "World Builder guidebok " har diagrammer for å jobbe fra , men disse er ikke nødvendig .
4

Tegn landets grenser . Borders er ofte avgrenset langs betydelige terreng funksjoner som elver og fjell .
5

Mark ned landets regjering , og viktige områder på kartet. Standard regjeringen for Middelalder er føydalisme , der en herre innvilget et len ​​, eller på land , til en vasall som ville være forpliktet til å betale noen form for skatt og gi soldater for krig . Dette vassal kan igjen dele territoriet sitt og lage sine egne vasaller .
6

Lag ditt lands religion . Middelalderens Europa holdt en monoteistisk kirke , den katolske kirke , som hadde enorm innflytelse på alle nivåer i samfunnet . Standarden AD & D religion har en polyteistisk religion . Hvis du velger å bruke standard religion uendret , vil det ha enorme forskjeller i hvordan verden fungerer i forhold til hvordan den virkelige verden jobbet .
7

Sett teknologi nivå i ditt land . Fordi Middelalder strakte en så stor del år , teknologien skilte seg sterkt fra den ene enden til den andre . Også vurdere magi innvirkning på den teknologiske utviklingen . Hvis magi er utbredt og akseptert , kan landet ikke føler behov for mye teknologi , fordi magi tjener på sin plass .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)