Kontor Bursdag Games

Mens kontorBursdagsFeiringer ofte bare en unnskyldning for en ekstra pause og gratis kake , smarte selskaper bruker uformelt samvær for å bygge teamet enhet . Enkle party spill modifisert til å gjenkjenne milepæler oppnås ved ulike ansatte , aktiviteter for å tilpasse profesjonelle forbindelser og team- building øvelser forkortet å være ferdig innenfor tidsrammen av en kort parti gå en lang vei i å bygge et positivt arbeidsmiljø . To ting

Før bursdagsfest , spør hver ansatt til å anonymt skrive ned en av de personlige prestasjoner eller mål de har fullført innen den tidligere arbeid året , som for eksempel " jeg skredet salgsmål fem måneder i rad , "og en personlig arbeidsplass innfall , som" Jeg tar ett sukker og fem kremer i min morgenkaffe . " De bør være skrevet på to separate papirlapper . I begynnelsen av partiet , samle alt papiret glir inn i en boks , noe som gjør at de forblir foldet og uleselig . Som ansatte nyte forfriskninger , passerer boks rundt og la ansatte bytter på å gjette hvilken prestasjon og innfall som tilhører hvilken av sine medarbeidere . Hvis de pare riktig innfall eller prestasjoner med riktig medarbeider , får de til å holde slip ; hvis de antar feil , går slip tilbake inn i esken. Runder fortsette inntil alle prestasjoner og quirks har gjettet riktig . Den som har den mest slips vinner spillet .
Bygg en strategi

En historie - utviklingsaktivitet som spilles i en runde , begynner spillet med en semi - dum hypotetisk arbeidssituasjon med potensial til å utvikle hindringer ; slutt , det krever en løsning. For å spille , den første personen i runden introduserer problemet , og etter en kort periode , stopper sin forklaring i midten av et ord . Den neste personen i runde plukker opp på det eksakte stedet , fullfører den tiltenkte ord eller endre det til sitt eget ordvalg , deretter fortsetter å utvikle problemet og foreslå en løsning . Runden fortsetter med hver person legger til arbeidsrelatert strategi , løse deler av problemet mens du oppretter andre hindringer innenfor strategien til hver spiller har en sving . Spillet er slutt når den siste spilleren , vanligvis æresgjest på bursdagsfest , må bryte opp den håpløst komplisert , forhåpentligvis latterlig arbeidssituasjon med en lufttettoppløsning .
Multi - tasking Mania

en gruppe spilles som individer i stedet for et team , krever Multi - tasking Mania bare skrivesaker og papir delt inn i tre nummererte kolonner . Før spillet begynner , vil et spill leder tildele en arbeidsrelatert underlagt hver kolonne ( for eksempel: produktivitet , lagmoralen og klienten oppbevaring ) . Spillet leder deretter starter spillet med et kolonnenummer ringer ut . Når kolonnenummeret har blitt kalt , spillerne begynner å skrive et avsnitt om den tildelte emnet i riktig kolonne . Spillet lederen kaller deretter kontinuerlig ut forskjellige kolonnenummeri en rekke ordrer på intervaller av varierende lengde , og tvinger spillerne til multi - oppgave i sine tankeprosesser ved å bytte frem og tilbake mellom emner på en rask , uforutsigbar tempo . Når tiden kalles , spillerne gjennomgå sine usammenhengende , ufullstendige essays for de mest humoristiske setning pauser eller opplyste tanker å dele med gruppen , som begynner med bursdagen æresgjest .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)