Teenage Gruppespill

Når du planlegger en fest for tenåringer , planen gruppe spill holde alle tenåringer involvert i partiet og forhindre kjedsomhet . Gruppe spill fungerer som isbrytere for nykommere . Tildelings små premier til alle deltakerne . Menneske Knots

Spill dette spillet med en stor gruppe eller flere mindre grupper . Har alle tenåringer stå i en sirkel og gå mot midten av sirkelen , å komme så nær som de kan for å hverandre . Hver spiller når ut og griper to andre spillernes hender , være sikker på at ingen har to av samme spillerens hender . Når alle holder hender , forsøker gruppen å bakke ut i en sirkel . Tenåringene må gå over og under hverandres hender, armer og ben for å få untangled uten å slippe sine griper . For å spille dette som en lek, har grupper race mot hverandre for å se hvem som kan gre sine menneskelige knute den raskeste .
Island Game

Split tenåringer opp i to grupper eller flere grupper hvis du har mange tenåringer . Forklar til de gruppene de kommer til å bli strandet på en øy , og de ​​har fem minutter til å tenke på den ene og eneste elementet de har lov til å ta med . På slutten av fem minutter , avslører hver spiller elementet han ville ta, og hvorfor han ville ta det . Deretter hvert lag har 15 minutter til å diskutere hvordan de kan sette sine elementer sammen for å skape andre elementer . Laget med de mest kreative svar vinner spillet .
Gjøre den større

Del lagene inn i to grupper eller flere små grupper . Gi hvert lag en pakke med binders eller en rull med folie . Målet med spillet er for tenåringene å skape et element med tilbudet de fikk . Hvert lag har 15 minutter på å lage et element av sine valg . De må fortsette å legge på til elementet for å gjøre det større og bedre før tiden utløper . På slutten av 15 minutter , lagene presentere sitt endelige produktet til voksne dommere . Dommerne annonsere vinneren for den mest kreative oppfinnelse .
Hvem er leder?

Har alle tenåringer sitter i en sirkel og fortell en tenåring til å forlate rommet . At spilleren er " det " spiller . Resten av kretsen bestemmer på en leder. Når de har bestemt seg , bringe "det" spiller tilbake inn i sirkelen . Lederen begynner å gjøre noe sånt hopp på en fot , gni hodet eller klappe i hendene . Alle andre spillere må følge lederen . Lederen fortsetter å endre posisjoner , mens de andre tenåringene må følge ham . "It" spiller har tre gjetninger å finne ut hvem lederen er . Hvis han gjetter riktig , er leder den nye "it" spiller . Hvis han ikke får det riktig , må han være " det " igjen .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)