Instruksjoner for Guesstures

Guesstures er et familievennlig spill som ligner på charades , der spillerne handle ut ord eller setninger og lagkamerater prøver å gjette hva de er . I tillegg til å være et alternativ for party-spill eller familie natt , forfattere McKay Moore Sohlberg og Catherine A. Mateer , i sin bok " Kognitiv Rehabilitering , " foreslår Guesstures som ett av flere spill som " fremmer samhandling eller hjelpe folk arbeide i team. " Instruksjoner
en

Lag to lag og navngi dem . Hvis du ikke har et likt antall spillere, bare dele så tett som mulig . Å ha en ekstra spiller vil ikke gi et lag en betydelig fordel .
To

Skriv dine lagnavn på Mimer -Timer . Se etter den siden dekorert med etiketter " CAST " og " SCENE ", og plassere lagnavn øverst på hver side av den skisserte bordet med den medfølgende stift .
3

Trekk fire blå kort fra den medfølgende kort boks og velge scener . Hvert kort har en -og tre - punkts scener oppført , klassifisert etter vanskelighetsgrad . Hvilket alternativ du utføre fra hvert kort er ditt valg .
4

Ordne blå kort mot deg med din utvalgte scener på toppen. Sorter dem etter vanskelighetsgrad basert ikke bare på poeng , men på hvor raskt du føler laget ditt kan gjette svarene.
5

Plasser kortene dine i Mimer -Timer fra lettest å vanskeligste , etter etikettene fra venstre til høyre.
6

Be laget ditt til å begynne å ringe ut gjetninger snart du begynner å handle .
7

Trekk ned armen på Mimer -Timer og begynne å utføre scenene . Timeren vil starte den andre armen har stengt , så vær klar . Du må ta scenene i rekkefølge ; reglene forbyr hoppe .
8

Ta ut kortet fra Mimer -Timer og gå videre til neste scene når dine lagkamerater har gjettet riktig svar . Hvis laget ditt ikke ringe ut svaret i tid , forsvinner kortet ditt inn i Mimer -Timer og du bør gå videre til neste scene .
9

Legg poengene fra de kortene du var i stand til å fjerne fra Mimer -Timer og skrive dette under det aktuelle lagets navn .
10

Fjern eventuelle kort laget ditt tapte fra Mimer -Timer .
11

Endre lag for neste runde . Den andre lag vil bruke den røde dekk .
12

Score den andre team og avgjøre vinneren .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)