Retninger for å spille Partini

Partini av Hasbro er et spill for fire eller flere voksne.Ny Spillet inneholder 35 baner, spill kort, en tidtaker , en dør , modellering leire , plast kopper og baller, blyant og papir . Det er seks kamper i Partini : Dørvakter , Mime Twist , Clay Smoothie , Straight Up, What Not og Hum Punch . Det laget som først trekker en coaster bestemmer hvilken av minispillene vil det spille . Dalbanen vil ha en av de spillene du finner på det . Det første laget til å samle syv dalbaner wins.Things du trenger
Partini spill
Blyanter , hvis det er mer enn fire spillere på
Vis flere Instruksjoner
Hvordan Begin

1. Partini spilles med minst fire personer, fordelt på lagene.

Del gruppen i to like lag . Spre 35 dalbaner forsiden ned midt i en tabell . Plasser dekket på stokkes kortene der alle kan nå dem .
To

Bestem hvilket lag går først . Et medlem av det teamet plukker en coaster fra bunken og ser på forsiden for å se hvilke spill det vil spille . Fortsette spillet før det er det andre lagets tur . Neste gang det er de første lagene ' tur , vil en ny person velger dalbane.
3

Plukk en coaster hvis du er i andre team. Tur velge dalbane når det er lagets tur .
Dørvakter
4

Tegn en dørvakt kort hvis du valgte dalbane . Du er sprett . Det andre laget velger noen å utfordre deg . Les instruksjonene på kortet høyt . Sett opp dine spill kopper som kortet forteller deg .
5

Snu timeren . Konkurrer med utfordreren til full ballen og cup aktivitet oppført på kortet , før tiden går ut .
6

Ta Bouncer dalbane for laget ditt hvis du vinner det . Sett dalbane forsiden ned tilbake i haugen hvis du ikke gjør det .
Mime Twist
7

Plukk en Mime Twist kort hvis du valgte dalbane . Du er skuespiller . Velg to av de tre MIME vendinger å handle ut . Det andre laget flips over timeren til å starte .
8 loven ut mime vri oppført på kortet .

Kunn kategorien oppført på kortet , og handle det ut uten å bruke ord . Laget ditt gjetter hva du prøver å handle ut .
9

handle ut to mimes lykkes innenfor den tildelte tid og vinne dalbane. Returner forsiden ned og dalbane i bunken hvis du ikke utføre oppgaven .
Clay Smoothie
10

Tegn et kort fra Clay Smoothie dekk hvis du valgte coaster . Du er teamet skulptør . Velg to av de tre smoothies oppført på kortet for å forme . Det andre laget flips over timeren til å starte .
11

kunn kategorien oppført på kortet og forme den med leire uten å bruke ord eller lyder. Du kan samhandle med leire ; for eksempel, hvis du gjør en lue , kan du sette den på hodet . Laget ditt gjetter hva du prøver å handle ut .
12

Sculpt to leire stykker lykkes innen fristen og vinne dalbane. Hvis du mislykkes , sette dalbane , med forsiden ned , tilbake i haugen .
Straight Up
13

Del ut papir og blyanter til motstanderlaget og spillerne på laget ditt hvis du valgte dalbane . Du er die -roller .
14

Rull terningen . Les høyt setningen starteren som er på din dør ansiktet . De er :: jeg er "," jeg liker "," jeg har "," jeg vil "," jeg vet ikke "eller" jeg .... " Alle spillerne anonymt skrive en hemmelig setning om die -roller som starter med setningen starter . Hvis die -roller samler biler , kan du skrive : "Jeg vil ha en ny Jaguar . " de kan gjøre det morsomt , lang eller hva de velger .
15

Samle papirlapper hvis du er en motstander lagkamerat , og lese setningene høyt på denne måten : " . Mitt navn er (die -roller ) , og jeg vil ha en ny Jaguar " leseren må ikke si forfatterens navn

16

Velg to favoritter hvis du er die- roller ; . det som er den mest nøyaktige og den som er den morsomste Hvis en av dem ble skrevet av die -roller team , vinner det laget dalbane . Hvis begge ble skrevet av motstanderlaget , vinner det dalbane.
What Not
17

Tegn et kort fra Hva Ikke dekk hvis du valgte dalbane . du er teamet spor- giver. Velg tre av de fem Hva Nots oppført på kortet for å beskrive . den andre laget flips over timeren til å starte .
18

Kunn kategorien og gi verbale hint om hva What Not er ikke . Beskriv en flodhest på denne måten : "Dette dyret er ikke tynn , og det liker ikke å være tørr . " Bruk ordet " ikke" i hver ledetråd . Ikke bruk doble negativer , og ikke bruke noen del av ordet i din beskrivelse .
19

Beskriv tre Hva Nots lykkes innen fristen og vinne dalbane. Sett dalbane tilbake i haugen , med forsiden ned , hvis du ikke vinner den.
Hum Punch
20

Tegn et kort fra Hum Punch dekk hvis du valgte dalbane . Du er teamet hummer . Velg to av de fire Hum Punches oppført på kortet å nynne . Velg et nytt kort hvis du ikke liker den kategorien . Dette kan gjøres bare en gang. Det andre laget flips over timeren til å starte .
21

Kunn kategorien og begynne nynner . Hum bare; du kan ikke bruke faktiske ord , men du kan bruke "da -da -da ", " la- la" og lignende lyder . Gest med hendene om det vil hjelpe .
22

Hum to sanger med suksess innen fristen og vinne dalbane. Sett dalbane forsiden ned tilbake i haugen hvis du ikke gjør det .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)