Morsomme Sand Games

Som foreldre ønsker vi å gi våre barn den beste vi kan gi. Ofte kjøper vi dem dyre interaktive leker for å fange opp og opplyse deres sinn. Sannheten er at du ikke trenger å gjøre store , høyteknologiske kjøp til positivt engasjere dem i en pedagogisk eller morsom aktivitet . Sand er et naturlig element , og i mange tilfeller er fri til å leke med ; Men det er mer å sand moro enn å grave hull og bygge slott . Sandathon lengdehopp

Samle barna sammen for å konkurrere i en Sandathon lengdehopp . Start med å gi hvert barn en pinne for å markere henne hoppe med . Barna kan skrive sine navn på pinner med en markør eller farge dem slik de liker . Deretter bruker du en pinne for å tegne en linje i sanden for å være utgangspunktet . Gå ca 10 meter fremover og trekke en annen linje i sanden å være hoppende punkt. Hvert barn starter ved startpunktet og løper så fort han kan mot hopping punkt, der han hopper så langt han kan. De kan bruke sine pinner for å markere hvor deres føtter land . Barnet som hopper lengst , uten å falle over, vinner .
Unn Finn

Et annet spill for moro i sanden innebærer litt forberedelse. Bruk to plast, forseglbare beholdere for å huse spesielle godbiter for lagene . Bury beholderne separat i sanden og merk hvert område med en liten X. Finn et utgangspunkt for spillet et sted langt borte fra X- merkene . Nå teller skrittene dine når du går til landemerker rundt området . Hvis det ikke er noen landemerker , lage dem ved å tegne flere X-er i sanden . Skriv ned de retninger og rekke tiltak for å få til hvert landemerke og lage et diagram som beskriver veien til en av de siste kryssene . Nå , gjenta alle disse trinnene for en annen diagrammet til andre X så to lag kan spille. Bryt barna opp i lag og gi hvert lag et kart til sin egen endelige X. Det første laget til å nå sine X vinner, men begge lagene får de behandler de finner.
Sand Maze

Gjør en gigantisk labyrint av sand for alle å vandre gjennom. Ved hjelp av en pinne, utpeke et utgangspunkt, og skrive "Start". Deretter plukke et sluttpunkt og skriv " Finish". Nå bruker pinnen til å trekke en linje fra start til slutt, men gjøre linjen gå rundt hele området , tar svinger til venstre og høyresvinger før den når sin destinasjon. Deretter trekke andre linjer fra start til slutt, og linjer som går fra en linje til den andre og krysser disse linjene med barrierer som pinner, skjell eller steiner . Hver spiller må gjøre sin vei fra start til slutt uten å nå en barriere .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)