Flash Card Game Ideer

Flash-kort er et fast innslag i mange klasserom . Hands-on læring er viktig , men noe informasjon trenger bare memorization. Flash-kort er nyttige fordi de gir repeterende praksis for hva emnet du underviser. Du kan kjøpe kommersielt produsert flash-kort eller lage din egen , ved hjelp av indekskort eller kartong kutt i rektangler . Around the World

Around the World er et populært spill som fungerer godt i en gruppe setting. Alle spillerne sitter i en sirkel , enten på stoler eller på gulvet , slik at alle kan se flash-kort lett. En person starter som utfordreren . Han står bak en av de sittende spillere i sirkelen . En flash-kort vises. Den første av disse to spillerne til å svare på spørsmålet på flash -kort er vinneren av denne runden . Hvis utfordreren vinner , drar han videre til neste person i sirkelen og utfordrer henne på neste spørsmål. Hvis den sittende barnet vinner , slår hun steder og blir den nye utfordreren , og starter med neste person i sirkelen . Målet er å gjøre det hele veien rundt sirkelen som utfordreren uten at noen slår deg til det riktige svaret .
Flash Card Match

Flash-kort fungerer godt for en hjemmelaget passer spillet. Lag et sett med svarkortå gå med flash-kort . Studenter matche svarkortmed de tilsvarende flash-kort . Du kan også spille dette spillet som den klassiske minne eller konsentrasjon spill. Kortene er snudd opp - ned , med spillerne tar svinger bla over to kort om gangen . Målet er å finne den flash-kort og et svar .
Flash Card Fetch

Dette spillet starter med alle flash-kort spredt ut på gulvet . Læreren peker ut en bestemt flash-kort, og studentene må rykke ut for å finne riktig kort . Hvis du arbeider med matematikk flash-kort , kan du ringe ut svaret på problemet , og har elevene finne flash-kort med tilsvarende matematisk problem . For ord eller bokstav flash-kort , bare si ordet eller brev , og be elevene finne den. Den første personen til å finne kortet vinner et poeng.
Stand Up , sitte ned

Dette spillet skiller elevene i to lag med like tall . Alle begynner å stå opp . Læreren begynner med den første personen på et av lagene . Hvis han svarer på flash-kort problemet riktig , han er fortsatt stående. Hvis svaret hans er feil , setter han seg . Dette fortsetter med læreren beveger seg frem og tilbake mellom lagene til alle har hatt en sjanse . Et punkt er opptjent for hver person som står fortsatt . Du kan spille så mange runder som du vil .
Basketball

En liten basketballkurven i klasserommet brukes til dette spillet . Du kan også bruke deler av sammenkrøllet papir for ballen og søppelbøtta for kurven. Den første spilleren må svare på flash-kort riktig før skyting en kurv . Hvis hun svarer feil , har hun ikke får en sjanse til å skyte . For å tjene et punkt , må spilleren gjøre kurv
Sant eller usant

For dette spillet , angir du en & quot; . Sant & quot ; området og en & quot; falsk & quot ; område i rommet. Dette kan være så enkelt som å ha barna flytte til den ene siden av rommet for & quot; true & quot ; og den andre siden for & quot; . falsk & quot ; Læreren viser en flash-kort og sier et svar. Studentene bestemmer om svaret læreren sier er riktig eller ikke . Dersom studentene tror svaret hun sa var det riktige svaret , flytter de til den utpekte & quot; true & quot ; plassering i rommet. Hvis læreren sier feil svar , studentene flytte til & quot; falsk & quot ; plassering .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)