Offline Games for Kids

Games er ting av barndommen. Forskjellen mellom barneleker nå og spillene som spilles for 50 år siden , men er Internett. Hvis du ønsker å få barna av maskinen og til den virkelige verden , kan du prøve noen klassiske spill som kan holde dem underholdt i timevis . Duck Duck Goose

En spiller er "It" mens de andre sitter på bakken i en sirkel . "It" går rundt på utsiden av sirkelen å si " Duck " som hun taps hver spiller på hodet --- det vil si før hun bestemmer seg for å nevne en " Goose ". Gåsa da reiser seg og jager "It" rundt sirkelen å tappe henne før hun tar sitt sete . Hvis han lykkes , "It" må sitte i midten av sirkelen før gåsa --- som nå er "It" om han fanger henne eller ikke --- tags noen andre.
Jeg Spy

en spiller " spioner " noe i nærheten og gir de andre en anelse . Han kan bruke fargen på objektet eller bokstaven det begynner med , men han må begynne med å si : "Jeg spionere, med min lille øye , noe ... " For eksempel , hvis han ser en grønn bil han kan si: " jeg spion , med min lille øye , noe som er grønt. " Han svarer bare ja eller nei som de andre spillerne prøver å gjette hva han spioner.
Hide and Seek

Den spilleren som er "It" stenger henne øyne og teller sakte --- og høylytt --- til 10. Mens "It" gjør dette, de andre spillerne finne steder å gjemme seg . Når "It" når 10 , roper hun , " Klar eller ikke , her kommer jeg ! " Hun går da å finne hver av de andre spillerne til å merke dem før de kan nå snike tilbake til "base" --- der " det" var å telle i begynnelsen av spillet. Den første personen hun tags blir "It" for neste runde .
Varm potet

Spillerne stå i en sirkel og noen starter en musikkopptak . ( Denne personen kan ikke være en del av sirkelen . ) Spillerne passere en ball raskt seg imellom late det er en het potet . De kan kaste den over sirkelen eller gi det til noen i nærheten som de vil. Dette fortsetter inntil den person nær den stereo stopper musikk. Den spilleren som har ballen på den tiden er ute av spillet .
Menneskelig Knot

Alle spillere stå i en sirkel mot hverandre. Hver og en så holder hender med to forskjellige spillere, så sluttresultatet er en " knute " av våpen i midten av sirkelen . Spillerne deretter gå rundt å gre knuten og danner en pen sirkel med hver spiller holde hender med folk på hver side av ham . Ingen kan gi slipp på en annen spillers hånd , eller alle må starte på nytt og danne en ny knute .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)