Spill å spille på Mystery Camps

Intrigue og etterforskning er nødvendigheter for noen mystikk camp opplevelse. Du kan innlemme disse aspektene i varianter av nesten ethvert teater improv spillet. Ved å spille følgende spill , vil bobiler finpusse observasjon og deteksjons ferdigheter samtidig som det gir mystisk moro å gå sammen med den tradisjonelle leiren opplevelse. Disse detektiv -tema spill innlemme godt inn i større mysterium camp opplevelse. Hvem ? Hva ? Når ? Hvor ? Hvorfor ?

Hvem , hva, når , hvor, hvorfor , eller W5 krever et team av camperne å trekke tilfeldige tegn ( som ) , plot ( hva) , tidsperiode ( når) , plassering (der ) , og karakter motivasjon ( hvorfor) fra en hatt . Dette tilfeldig trekning vil resultere i merkelige og intellektuelt utfordrende kombinasjoner som camperne må arbeide sammen for å utvikle seg til et mysterium scene å utføre for sine andre campere .

For eksempel kan det tilfeldig trekning resultere i en historie som må inneholde tyver å plante en hage under andre verdenskrig på en kano for å ødelegge verden . For å legge til en vanskelighetsgrad og en konkurranse alternativ til spillet , utfordre camperne å komme opp med et mysterium som vil stampe de andre lagene . Uansett hvilken lag skaper mysterium som ikke kan løses, eller tar den største mengden av tid til å bli løst , vinner
Hva & rsquo; . ? S ulike

Test tilbakekallings evner og krefter observasjon av bobiler som de undersøke minutt endringer i hverandres og rsquo ; opptredener . To bobiler kle seg i kostymer og tilbehør fra en gitt garderobe . Etter nøye observere hverandre i to minutter , bobiler og slå tilbake mot rygg og endre fem elementene i sine kostymer ved å legge til , fjerne eller flytte elementer. Spillerne deretter bytter på å gjette hvilke elementer ble endret . Spilleren med flest riktige gjetninger vinner
Crime & Criminal

En kompleks vri på den & ldquo ; . Hva & rsquo; ? S Different & rdquo ; tilbakekalling spilles i team, Crime & Criminal utfordrer team av utkledde camperne å iscenesette menneskelige tablåer som forteller historier om mysterium for sine motstandere å observere. Lagkapteinen fungerer som fortelleren , setter scenen ved å fortelle historien hennes team har utviklet mens teamet flytter inn i posisjon og fryser som en life-sized fortsatt liv . Motstanderlaget har to minutter på å vandre blant sine frosne konkurrenter til å absorbere detaljene i scenen. Motstanderlaget blader som tablået er re - iscenesatt for å fange et sekund frosset øyeblikk , like etter en forbrytelse har skjedd i den iscenesatte scenen. Motstanderlaget tilbake til gå blant sine frosne motstandere til å oppdage hva forbrytelse er begått , og som begikk den.

For eksempel er en campingvogn iført en diamant kjede i første tablået . I den andre , er diamant halsbånd ikke lenger rundt halsen hennes , men stikker litt ut av lommen på en annen campingvogn . Det laget som løser kriminalitet og fanger kriminelle på kortest tid vinner .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)