Morsomme spill å spille i friminuttene

Recess tilbyr en mulighet for barn å unnslippe klasserommet miljø og brenne av litt energi før settling for videre læring . Spillene spilles i friminuttene kan variere fra de som involverer atletiske evner til de som belønner de som er gode hiders . Disse spillene tilbyr studentene mulighet ikke bare til å utøve deres sinn , men kroppene deres i tillegg , mens på skolen . Red Light /Green Light

Den røde lys /grønt lys spillet involverer spillerne prøver å ta spilleren som er trafikken signal. Trafikken signal starter spillet ved å stå mellom 15 og 20 meter fra de andre spillerne som er stilt opp i en horisontal linje. Trafikken signal vender bort fra andre spillere , og når hun sier & quot; grønt lys , & quot ; alle spillerne løper mot henne. Når hun sier & quot; rødt lys , & quot ; alle må stoppe. Da trafikken signal snur og enhver spiller hun tar flytting er ute av spillet . Spillet fortsetter til alle spillerne er fanget flytte på rødt lys ved trafikksignal , eller en spiller berører trafikken signal. Hvis en spiller berører trafikk signal, blir han trafikken signal for neste kamp .
500

I 500, spillere konkurrerer prøver å fange en fotball. Quarter står 20 meter eller mer foran de andre spillerne . Han kaster ballen opp i luften og annonserer et punkt verdi mellom 50 og 250 poeng . Hvis en spiller fanger ballen Hun legger til at mange poeng til hennes poengsum . Hvis hun rører det, men savner det , hun trekker fra at antall poeng fra hennes poengsum . Målet med spillet er å nå 500 poeng . Den første spilleren til å nå 500 poeng blir den nye quarterback og alle andre & amp; # 039; s score null
Kick the Can

En spiller . er valgt til å være & quot; det & quot ; og han teller 25 , mens resten av spillerne skjule. Etter telling, & quot; det & quot ; plasserer en kaffe kan på bakken og går på jakt etter de andre spillerne . Når & quot; det & quot ; oppfattet en spiller hun kaller den spilleren & amp; # 039; s navn ut . Spilleren må deretter kjøre og prøver å sparke boksen over før & quot; det & quot ; kan merke ham . Hvis han sparker kan før å bli merket , & quot; det & quot ; må telle til 25 igjen å gi spilleren tid til å gjemte seg igjen . Hvis & quot; det & quot ; tags spilleren først , blir den spilleren det nye & quot; det & quot ; og alle har 25 sekunder å skjule igjen .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)