Wizard Games for førskolen

er barn fascinert av den magiske verden av hekser og trollmenn . Som førskolebarn , er de lære å lage et skille mellom fantasi og virkelighet , og unge fantasien blir fyrt opp av spill og aktiviteter med en magisk tema . Bruk veiviser spill for å lære tidlig læring konsepter på en spennende måte og holde klassen fjetret . Magiske drikker

Teach preschoolers om grunnleggende fargeblanding med dette enkle spillet . Forbered flere klare plastkopper med farget vann - tilsett litt konditorfarge til å lage kopper av rødt , gult og blått vann . Forklar barna at de kommer til å bruke noen veiviser magi for å endre fargen på vannet . Ta en kopp gult vann. Har ett barn wave en tryllestav over koppen og la barna si noen magiske ord som du helle den blå vann inn i den. Som ved et trylleslag , vil den gule vannet bli grønn . Gjenta prosessen med rødt og gult vann for å lage oransje og rødt og blått vann for å lage lilla .
Wizard Bingo

gi hvert barn et stykke papir med en veiviser ansikt trukket på det i grunnleggende oversikt . Bruk en sirkel for ansiktet , en trekant for lue og en stjerne på sitt høydepunkt . Har to små sirkler for øyne og halvsirkler for ørene og munnen . Skjær figurer fra farget bygging papir for å matche størrelsen på figurene på malen . Hvis seks barn spiller , kuttet seks av hver figur. Plasser alle bitene i en pose eller boks . Få barna til å sitte rundt et bord med sin mal foran dem . Spille en runde av gangen . Har hver spiller ta en farget firkant ut av posen og plasser den på riktig sted på hennes mal . Fortsett å spille i runder . Dersom et barn tar en duplikat stykke , må hun erstatte den i posen og savner den svingen . Den første spilleren til å fullføre veiviseren hennes roper " Bingo ! " og er vinneren .
Hva er Time, Mr. Wizard ?

Ett barn er valgt som veiviser . Han står med ryggen til de andre barna står i kø for ca 10 meter fra ham . Barna roper ut: " Hva er tid , Mr. Wizard ? " Han snur seg og roper en tid, for eksempel to , deretter snur ryggen igjen . Barna tar to skritt mot ham og deretter ringe ut igjen . Hver gang de tar like mange skritt som den gang han ringer . Når barna får tett , i stedet for å ringe en gang , sier wizard " Spelltime ! " og jakter etter dem . Han later da til å sette en spell på barnet han fanger , som blir den nye veiviseren .
Wizards og alver

Dette er et spill for lekeplassen . Del barna inn i to lag: veivisere og alver . Har lagene stå fire meter fra hverandre . Læreren roper enten veivisere eller alver - teamet hun kaller er chaser team, og de ​​må jage det andre laget til deres predesignated trygt område . Hvis en spiller er fanget, må hun bli med det andre laget .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)