Hvordan lage en Folding Paper spill med tall

I en alder av elektroniske spill og underholdning , å lage et spill fra papir gir en hands-on , gammeldagsmåte for barn å underholde seg selv . Et slikt spill består av et brettet papir på tall, ord og setninger er skrevet . Disse spillene blir ofte kalt " spåkoner " og brukes til å " spå fremtiden " i en lunefull måte . Du kan enkelt lage en av disse spillene med svært få forsyninger og minimal effort.Things du trenger
Papir
Pen
Vis flere instruksjoner
en

Legg en firkantet ark ned på et flatt underlag .
to

Brett papiret i to på langs og deretter i to horisontalt .
3

Brett ut papiret slik at du kan se bretter fra tidligere folder . De bretter vil dele ut papir i fjerde .
4

Brett hvert hjørne innover til midten av arket.
5

Vend papiret og brett de nye fire hjørner av plassen innover til midten av papiret igjen .
6

Skriv et tall på hver av de åtte trekanter som peker mot midten . Det vil være to trekanter per klaff av plassen .
7

Vend opp hver av de fire flaps og skrive to " formuer " per klaff , med en formue på hver halvdel av klaff - trekanten . De formuer kan være generelle svar på ja og nei-spørsmål , som for eksempel "ja ", "nei ", " kanskje ", " definitivt" og " absolutt ikke . " Du kan også skrive en kort setning forutsi fremtiden , for eksempel " Penger som kommer i dag ", eller " Se på ryggen . " Brett hver klaff ned igjen etter at du skriver formuer på det .
8

Brett firkanten i to på langs og deretter horisontalt .
9

Brett ut siste fold og farge hver av de fire kvadrater ( to på hver side av det rektangulære stykke papir ) en annen farge. Du kan også skrive inn navnet på en farge på hver firkant .
10

Slip tomlene og pekefingrene under de fire flaps av torget . Skyv innover forsiktig så tomlene og pekefingrene møtes i sentrum under flaps . Den spåmann skal se ut som en hevet diamant
11

Be noen om å velge en farge . Stav farge som du åpner spåmann vertikalt og deretter horisontalt , vekslende retninger med hver bokstav i fargen .
12

Spør spillet spilleren å velge et tall mellom 1 og 8 fra innsiden av spåmann . Flytt spåmann vertikalt og horisontalt antall ganger valgt av spilleren.
13

Be spilleren å velge et nummer fra innsiden av spåmann . Løft at klaff og lese formue bak det tallet .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)