Hvordan lage modeller på en Reflex Model Editor

Reflex er en modell redaktør for simulerte fly. Brukere kan lage tilpassede fly for å teste ut i en virtuell setting . Dette tillater deg å bli vant til forskjellige fly stiler og fysiske egenskaper som vekt . I RMK , eller Reflex Model Konstruksjon , kan brukerne endre kosmetiske egenskaper som farge og design . Når du er ferdig , kan du teste den nye modellen i flyet simuleringsprogram for å se hvordan det ville fungere i lignende forhold . Instruksjoner
en

Legg Reflex Editor og klikk på feltet der du ønsker å begynne . Klikk på " File " og velg " Nytt objekt " for å vise en liste over objekter som skal brukes.
to

Velg en type kropp for å sette inn i etableringen feltet . Skriv inn "objekt - tab " å redigere og endre kroppen av planen . Endre størrelse og tekstur av kroppen som du ønsker.
3

Klikk på " File " og velg " Nytt objekt " og sett en sirkel objekt . Høyreklikk på sirkelen i etableringen feltet og velg " Roterende Face , " med tre poeng .
4

Klikk på "File " og velg "New Object , " gå inn i " Geometri" mappen og velg " halvkule " fil . I objektets preferanser , endrer typen skalaen feltet for å passe det til cockpiten på flyet . Sett farge som "Alpha Gjennomsiktig . "
5

Klikk på kroppen av flyet for å lage et poeng . Klikk på " File " og velg " Nytt objekt . " Velg en vinge fil å plassere på det punktet på flyet i etableringen feltet . Høyreklikk vingen å legge teksturer og endre størrelsen. Gjenta dette trinnet for den andre fløyen .
6

Klikk på "File " og velg " Export" å kompilere modell for bruk i Reflex .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)