Hvordan du skal begynne en Forgotten Realms Campaign i Dungeons & Dragons

Bestemmer seg for å kjøre en Forgotten Realms Campaign tar mer enn bare en grundig kjennskap til Dungeons & Dragons regler og kampanjen innstillingen . Å finne den rette miksen av spillere og ha en passende blanding av historie og kamp er viktig for enhver god rollespill . Som dungeon master, har du et ansvar for å gjøre spillet morsomt for alle. En god Forgotten Realms -kampanje begynner med en grundig kjennskap til spillereglene og mye arbeid gjennom hele kampanjen . Instruksjoner
en

Les Forgotten Realms bøker . Ta notater . Bestem hvor du vil være begynnelsen kampanjen og hvorfor heltene er der. Bestem om du ønsker å beholde dem i den locale eller om de står fritt til å krysse alle Faerun på vilje . Hvis de får lov til å reise fritt , har en idé om hva som skjer i andre deler av riket , slik at du er forberedt på alt som spillerne kaste på deg .
To

Bruk litt tid og skape et interessant plot. Start tomt med grunnleggende konfrontasjoner at spillerne kan håndtere på lavere nivåer , men også påvirke større historien bue som spenner over hele kampanjen . Selv om du ikke trenger å ha hele kampanjen planlagt ut , er det en god idé å ha et konsept av den overveldende mål at spillerne prøver å oppnå .
3

Tenk spillerne du vet og bestemme hvem du vil invitere til å spille i spillet . Noen spillere er bare ikke kompatible, og noen ganger en spiller er bare ikke riktig for spillet du har tenkt å kjøre . For eksempel , hvis du har en venn som alltid , slår alltid på sitt parti uansett hva karakteren han spiller , kan han være en dårlig person å invitere til en kampanje som krever partiet samhold . Hvis du kjenner en spiller som kun spiller onde karakterer , selv når det står godt på karakter arket , ikke invitere henne til et vakkert spill.
4

Sett grenser . Noen spillere , uansett grunn , må vite før du forplikter deg til et spill hva DM forventer av dem . La dem vite fra begynnelsen hvis du forventer at de skal alltid være på spillet ( eller ringe på forhånd for å fortelle deg at de ikke kan delta ) , og hvilken tid de trenger for å komme frem for spill . Noen spillere er stadig sent og trenger å bli fortalt at det å være sent forsinker spillet for alle. Når du la folk få vite på forhånd hva de skulle forvente , få får opprørt når du håndheve reglene .
5

Anta at ingenting er åpenbar . Forklar dine personlige regler om fusk , inter - fest konflikt og spise på spillebordet . Gjøre reglene klare og håndheve dem . Dine spillere vil takke deg for det .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)