Velg en student å være Doggy . Denne personen sitter i en stol foran rommet med hans eller hennes rygg slått til klassen . Alle andre studenter bør bli sittende på bakken eller i sitt skrivebord ut av syne for Doggy .
2
Legg inn en gjenstand som representerer Doggy bein under stolen .
3
instruere en student å stjele beinet. Denne personen sniker seg stille opp bak Doggy, tar beinet og skjuler den et sted på hans eller hennes person .
4
Bly klassen i chanting, "Doggy , doggy , hvor er bein Noen stjal den ? fra hjemmet ditt. Gjett hvem - kanskje du ! kanskje apekatter fra dyrehagen ! Våkn opp Doggy, finn din bein ! " The Doggy snur deretter rundt .
5
Be Doggy å gjette hvilken student stjal beinet. The Doggy har tre sjanser til å korrigere identifisere benet tyv. ( Hvis det er bare noen få elever som spiller , la Doggy bare én eller to gjetninger .) Hvis Doggy gjetter riktig som stjal bein, får han eller hun å være den Doggy igjen . Hvis Doggy ikke kan gjette hvem som stjal bein, deretter beinet tyv får være Doggy .
6
Fortsett å spille spillet før flertallet av studentene har hatt sjansen til å være Doggy eller benet tyv.