Hvordan lage ditt eget bilde Spill

Hvis du prøver å lære din pjokk eller førskole - alderen barn å gjenkjenne grunnleggende former , bokstaver , tall eller hverdagslige objekter , lage en enkel brettspill som vil gjøre læring spennende og underholdende. Kombiner grunnleggende håndverket forsyninger som kartong og klistremerker med dine egne bilder eller bilder klippet fra resirkulerte magasiner for å skape et spill som lar barnet ditt til å lære og spille samtidig . La barnet fullføre aktivitet med andre barn eller spille alene bare for fun.Things du trenger
8.5 -by - 11-tommers kartong
Papir trimmer
limstift arkiv Letter klistremerker
markører
Pen
Antall klistremerker
Bilder av familiemedlemmer og objekter
Figurines , plastskiver , knapper eller mynter på
Vis flere instruksjoner
1

Design bildet brettet på en 8,5 -by -11 - tommers stykke kartong. Gjøre spillet mellomrom ved hjelp av et papir trimmer å kutte 15 2 - tommers firkanter av kartong i en farge som står i kontrast til spillebrettet . Bruk en limstift til å feste rutene til brettet i tre rader med fem kvadrater --- center rutene på kartong, forlater rommet mellom rutene slik at de ikke er rørende .
2

Bruk brev klistremerker til å lage ordet " start" på øverste venstre kvadrat og " ferdig " på nedre høyre torget. Skriv " gå videre to mellomrom " og " flytte tilbake to plasser " på to tilfeldige flekker på bordet med fargerike markører. Pynte resten av rutene med penn kruseduller .
3

lage bildet spillkortene ved å kutte en tredje farge på kartong til 80 3 -for -5 - tommers kort med et papir trimmer. Pryder 26 av kortene med individuelle brev klistremerker. Dekorere 20 av kortene med tall klistremerker fra 1 til 20. påføre bilder av familiemedlemmer eller gjenstander som mat, dyr og figurer til de gjenværende kortene med en limstift .
4

Samle gjenstander for å bruke som spillebrikker som leketøy figurer, plastskiver , knapper eller mynter .
5

begynn spillet ved å sette brikkene på "start " firkant og la ett barn trekke et kort . Dersom barnet kan navngi objektet i bildet , kan hun gå videre to mellomrom . Hvis du må spørre barnet et spørsmål som " Er det en ku eller en katt ? " spilleren bare beveger seg fremover én plass for å få svaret rett. Spillere flytte tilbake en firkant for feil svar , og det første barnet til å nå " ferdig " firkant vinner.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)