Dykking og svømming Games

Organiser noen svømming og dykking spill for barnet & amp; rsquo; s neste pool party for å sikre at alle blir underholdt og å engasjere seg. Svømming og dykking spill generelt er designet for middels og avanserte svømmere som er komfortable med dykking og bading i den dype enden av bassenget . Før du starter noen spill , vurdere alle deltakerne og amp ; # 039 ; evner. Stjel Bottle

For å spille , du & amp; rsquo; ll trenger nok barn for to lag med minst to spillere. Fyll en tom to - liters flaske med bassengvannet og lokket den tett . Pass på at etiketten er skrellet av for å gjøre det vanskeligere å få øye på. Set stoler på hver ende av bassenget dekk å opptre som målene. Hvert lag linjer opp på siden av bassenget , og teammedlemmer lukke øynene . Dommeren kaster flasken i midten av bassenget og roper , & amp ; ldquo, Go & amp; . Rdquo ; Lagene må dykke og hente flasken og forsøke å bære den til det andre laget & amp; rsquo; s mål . Et punkt er tildelt for det laget som får flasken ned i stolen . Avspillingen starter over og lagene tilbake til sine egne sider for å avvente dommeren.
Dykking PIG

Ligne den klassiske basketball spillet , Dykking PIG krever barn til å følge hva lederen gjør. Barn må stille opp på stupebrettet og se den første personen & amp; rsquo; s handlinger og lyder. Så hver av tilhengerne må nøyaktig etterligne handlingene . Hvis kopien er riktig, er det ingen straff , men hvis etterfølgere gjør feil, de tjener et brev & amp; ldquo, P. & amp; rdquo ; Deretter blir den neste personen i tråd lederen. Spillet fortsetter til alle bortsett fra én person har tjent alle bokstavene for å stave og amp; ldquo ; PIG & amp; . Rdquo ; Å holde spillet rettferdig og full av variasjon , kan spillerne bare bruke en viss dykk en gang per spill
Boss

& amp; . Ldquo, sjefen & amp; rdquo ; sitter på den ene siden av den dype enden , mens & amp; ldquo, ansatte og amp; rdquo ; forskyver seg på den andre siden. Sjefen teller ut , & amp; ldquo, 1, 2 , 3, & amp ; rdquo ; og de ​​ansatte må hoppe i vannet . Mens de ansatte er i luften , kaller sjefen ut enten & amp; ldquo ; Jump & amp; rdquo ; eller & amp; ldquo, Dive & amp; . rdquo ; De ansatte må prøve å adlyde mens luftbåren . Spillerne som gjør en feil må sitte ut til det bare er én person igjen , som deretter blir den nye sjefen .
Sharks og Ørekyt

En spiller er haien , og står på den ene side av bassenget . De ørekyte linje opp på den andre siden . På & quot; Go, & quot ; alle hopper i bassenget. Haien skal prøve å merke en av ørekyt , som forsøker å nå motsatt side av bassenget . Spillere kan svømme , vri og dykk for å holde seg borte fra hai og berører siden av bassenget , som er den trygge sonen . Den spilleren som er merket først blir den nye hai.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)