Forensic Detective Mystery Games

Forensic detektiv mysterium spill gi en mulighet for barn til å delta i en interaktiv og mentalt stimulerende scenario . Forensic detektiv spill krever minst en aspirerende detektiv , samt flere frivillige til å fungere som potensielle mistenkte , og kan spilles enten i klasserommet som en del av en leksjon eller hjemme som et partyspill . Fingerprinting

Lag en cookie tyv scenario ved å spørre en av spillerne til å presse fingertuppene på en cookie jar.The andre spillere skal også trykke på fingertuppene på benkeplater eller vinduer i samme rom . Deretter la den aspirerende detektiv for å ta fingeravtrykk fra åstedet ved å tørke av overflater med talkum eller maismel . For å hente fingeravtrykk , blås av overflødig pudder og trykker et stykke klar tape til fingeravtrykket . Fjern tapen og undersøke fingeravtrykk . Når dette er fullført , kan detektiven ta fingeravtrykk av mulige mistenkte ved å be dem om å trykke på fingertuppene til et bestemt vindu eller benkeplate. Når trykkene er sammenlignet , vil tyven identitet bli avslørt .
Footprints

Bruke cookie tyv scenario , har en frivillig lage et fotavtrykk i jorden utenfor dør eller vindu som fører inn på kjøkkenet . Den fremadstormende detektiv kan deretter opprette en cast av fotavtrykk . Plaster of Paris fungerer best for jord fotavtrykk , men hurtigsettendesement eller håndverk lim kan også anvendes. Når gipsen har satt , vil tyven bli avslørt gjennom en sammenligning av cast og skoene av spillets deltakere . Alternativt kan du bruke en gjørmete sko å etterlate oss spor på gulvet . I dette tilfellet , bør detektiven sammenligne disse utskrifter med skoene til mulige mistenkte inntil tyven er avslørt .
Mysterious Fibers

Vår cookie tyv kan også bestemmes ved å undersøke fibre igjen på åstedet . Spør etterforsker for å undersøke fibrene til å identifisere den skyldige . Ledetråder kan omfatte fiberfarge og tøy type. Etterforskere kan sammenligne fibrene til klesskapet slitt med potensielle mistenkte ved hjelp av en lupe eller mikroskop . Fjær fra en fjær boa eller en bit av halm fra en stråhatt kan brukes i stedet for stoffibrer .
First Bite

igjen en informasjonskapsel på kriminalitet scene med bare ett bitt tatt ut av det . Utfordre detektiven å identifisere tyven ved å sammenligne bite merke i cookien til bitemerker skapt av mulige mistenkte . Bitemerker kan lages ved at hver mistenkte ta en bit av en cookie eller ved å bite ned på en brettet papirlapp . Detektiven sammen deretter eksempelbitemerkerå bite merke i åstedet cookie for å identifisere den skyldige .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)